سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه و استاندار حملات تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان در پیام مشترکی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (علیه السلام) را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد ا‌وج رذالت، استیصال و سنگدلی دشمنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این حادثه خونین و ناگوار یکبار دیگر نشان داد که دشمنان بویژه تهی مغزان تکفیری با توسل به حربه‌های مختلف قومی و مذهبی در صدد رخنه در صفوف به هم پیوسته و متحد مردمان این سرزمین هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و وحدت و برادری امت اسلامی استفاده می‌کنند.

مردم بصیر و پرافتخار ایران اسلامی همچنان که از آغاز انقلاب با همه وجود و در سنگر‌های مختلف از کیان و عظمت نظام اسلامی دفاع کرده اند، اکنون نیز همچون ادوار درخشان و افتخار آفرین گذشته اجازه کوچکترین تعدی و دست درازی را به ارزش‌ها، مقدسات و امنیت و آرامشی که با خون هزاران شهید دلاور این سرزمین به دست آمده است نخواهند داد.

لازم می‌دانیم این حادثه تلخ و ناگوار و شهادت و مجروحیت مظلومانه تعدادی از مردم متدین کشورمان را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های این شهدای مظلوم تبریک و تسلیت گفته و از دستگاه قضا و متولیان امنیت کشور درخواست داریم با قاطعیت و در سریع‌ترین زمان ممکن عوامل و حامیان این حمله تروریستی را شناسایی و به کیفر اعمال شنیع‌شان برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.