سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:‌

سکوت مدعیان حقوق بشر درقبال حادثه تروریستی شیراز محکوم است

ابراهیم عزیزی، سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال حمله تروریستی غروب چهارشنبه حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز محکوم کرد و گفت: در حال حاضر، مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ چرا از آن‌ها صدایی بلند نمی‌شود؟

ابراهیم عزیزی ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) برای شهدای سومین حرم اهل بیت (ع) علو درجات را خواستار شد.

او گفت: مدعیان حقوق بشر که برای یک موضوع ساختگی کشور را مورد هجمه، حمله و خدشه قرار می‌دهند، حالا بیایند ادعای خود را ثابت و این اقدامات تروریستی و ضد بشری را محکوم کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: در جمع شهدا و زخمی‌های این حادثه زنان و کودکانی بودند که بی‌گناه و بدون هیچ جرمی قربانی این حادثه شدند؛ در حال حاضر این پرسش‌ها مطرح است که مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ چرا از آن‌ها صدایی بلند نمی‌شود؟

او گفت: این نشان‌دهنده رفتار‌های دوگانه مدعیان حقوق بشر و برخی جریانات داخلی است. ما باید این واقعیت را بپذیریم که این گروه‌ها فقط ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند.

عزیزی گفت: هرچند این اتفاق، ضایعه سنگین و تأسف‌باری بود، اما خون شهدای این حادثه قطعا زمینه‌ساز تنومندتر شدن درخت انقلاب اسلامی است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام، ملت ایران را در مبارزه با استبداد ثابت قدم خواهند دید، گفت: انتظار است که همه جریان‌هایی که در کشور در رابطه با موضوعات و حوادث اخیر اظهارنظر کردند ضمن دریافت پیام ملت ایران و حقانیت ملت ایران، درخصوص این موضوع نیز دیدگاه خود را مطرح کنند تا ملت ایران بیش از پیش با نیات آن‌ها آشنا شوند و آن‌ها را شناسایی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سلبریتی هاالان کجایند؟