سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش‌های جهانی به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

سازمان ملل در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و شهادت چندین تن از زائران حرم، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل در پیامی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرده و اعلام کرد حمله به یک مکان مذهبی در ایران مستحق محکومیت است و سازمان ملل همه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کند.

از سویی دیگر عمار حکیم، رئیس جریان حکمت عراق با عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مردم کشورمان در پیامی این جنایت تروریستی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: ما این حادثه را خالصانه به رهبر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم شهدای این حادثه را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و بهشت را جایگاه آنها قرار دهد و به خانواده آنها صبر و به مجروحان شفا دهد.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین مجدداً از جامعه بین الملل به ویژه کشورهای متضرر از آفت تروریسم خواست که برای خشکاندن منابع تامین مالی تروریسم و جلوگیری از پیامدهای ویران کننده آن بر امنیت و ثبات ملت ها، همکاری و همراهی کنند.

«محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن حمله مجرمانه به نمازگزاران ایرانی در شهر شیراز ایران را محکوم کرد.

شبکه یمنی المسیره با اشاره به شهادت و زخمی شدن دهها نفر در حمله تکفیری‌ها به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز افزود: نیروهای امنیتی ایران از دستگیری دو مهاجم این حمله خبر داده و اعلام کردند این دو نفر تابعیت غیر ایرانی دارند.

«همام الحمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و عضو هیئت رئیسه ائتلاف فتح اقدام تروریستی علیه زائران مرقد احمد بن موسی بن جعفر (ع) شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم کرد.

در بیانیه شیخ «همام الحمودی» آمده است: حمله تروریستی در مرقد احمد بن الامام موسی بن جعفر (ع) در ایران و به شهادت رساندن شماری از زائران، بیانگر میزان نیاز جهان اسلام به خشکاندن منابع تفکر و گفتمان تکفیری است که به خاستگاه دشمنان امت و در صدر آن‌ها صهیونیست‌ها تبدیل شده است. دشمنان امت، از گروه‌های تروریستی برای ارتکاب کشتار و از بین بردن وحدت ملت‌ها و ایجاد نا امنی و بی ثباتی سوء استفاده می‌کنند.

در بیانیه رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق همچنین آمده است: ما اقدام تروریستی روز چهار شنبه در شهر شیراز را به شدت محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های جان باختگان این حادثه و همه فرزندان ملت ایران تسلیت می‌گوییم و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه از خداوند خواستاریم. ما تاکید می‌کنیم هر کسی به گروه‌های تروریستی دل خوش کرده باشد، از اقدامات این گروه‌ها در امان نخواهد بود و شرارت این گروه‌ها دامان آن‌ها را نیز خواهد گرفت هر چند که خود را دور فرض کنند؛ چرا که تروریست‌ها دین، اصول و اخلاق ندارند. خداوند جان باختگان این حادثه را رحمت فرماید و ارواح آن‌ها را در بهشت برین جای دهد.

قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با صدور پیامی در کانال تلگرامی خود حمله تروریستی به زائران مرقد شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

در پیام قیس الخزعلی آمده است: پس از آنکه تروریست‌های تکفیری و نیرو‌های استکباری دنباله روی آن‌ها از محقق ساختن توهمات بیمار گونه خود برای سیطره بر کشور‌های ما و ملت‌های مقاوم عاجز ماندند، اکنون بار دیگر به خوی مجرمانه و وحشیانه خود روی آورده اند و زائران مرقد «سید احمد بن امام موسی کاظم علیه السلام» را در شهر شیراز ایران هدف تیراندازی قرار دادند که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی بیگناه منجر شد.

در ادامه پیام دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق آمده است: ما این اقدام وهابی مجرمانه و تاریک را که حرمت ریختن خون‌ها و مقدسات را نقض می‌کند، محکوم می‌کنیم. ما تریبون‌های ترویج تفکرات تکفیری و حامیان آن‌ها در میان حکّام جور و ستم را مسئول این کشتار‌های وحشیانه می‌دانیم و از نهاد‌های دینی و سازمان‌های بین المللی درخواست می‌کنیم با حملات تحریک آمیز علیه وفاداران به اهل بیت علیهم السلام مقابله کنند. خداوند شهیدان این حمله را رحمت کند و آن‌ها را در بهشت جای دهد و مجروحان را شفا بخشد و قاتلان جنایتکار را مورد لعن و نفرین ابدی خود قرار دهد.

 دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق نیز با صدور پیامی این جنایت اندوهبار را که به شهادت جمعی زائر بی‌گناه با شعله شرارت داعش انجامید، تسلیت گفت و بر همبستگی و همیاری با ملت عزیز ایران و مقامات ارشد جمهوری اسلامی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» حاکمیت ایران را نماد اسلام ناب محمدی در مسیر اهل‌بیت خواند و افزود: در پیشگاه خداوند اعلام می‌کنیم که همواره حامی این مسیر الهی ـ اسلامی خواهیم بود؛ مسیری که با وجود مشکلات و دشمنی‌ها و سنگینی هجمه‌های تروریستی از جانب استکبار امریکا و صهیونیست‌ها و سایر توطئه‌گران با هدف متوقف کردن حرکت دولت کریمه جمهوری اسلامی، با قوت پیموده می‌شود.

وی حملات نیروهای شرور علیه ملت و رهبر فرزانه ایران را هزینه پشتیبانی از مستضعفان در شرق و غرب جهان دانست و خاطرنشان ساخت: این هیولای وحشی (داعش) دست‌پرورده ایالات‌متحده و بزرگترین دلیل بر این مدعاست که تروریسم، برساخته آمریکا می‌باشد.

دبیرکل نُجَباء ضمن تقبیح جنایت خونبار داعش در شیراز، ادامه داد: این واقعه نشانگر بصیرت فرماندهان ما در شناسایی کمینگاه‌های خطرناک بود و همچنین درون‌مایه صاحبان افکار تروریستی را که می‌کوشند خود را طرفدار دموکراسی، آزادی و حقوق‌بشر جلوه دهند، برملا کرد.

الکعبی در خاتمه تصریح کرد: از اینجا به همه تأکید می‌کنیم که سرنوشت واحدی در انتظار ملت‌های ایران و عراق است؛ افق چشم‌اندازشان یکی‌ست و دشمنشان هم یکی‌ست که هرگاه بتواند، کینه خود را نسبت به اهل‌بیت و پیروانشان بروز می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
در جواب کسایی که آگاهی ندارند"هر کس که به دست دشمن دین کشته شود شهید است "
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
یاخدا
مرگ بر خائنهای وطن فروشی که پای
داعشی ها را به خاک کشورمان باز کردند
تا حرمت حرم را بشکنند و عزیزان زیادی
را به خاک و خون بکشند ، وقتی بر علیه
مأموران وحافظان امنیت و خط شکنان
جبهه ها شعار می دادید و به دنبال حذف
آنان بودید ،آیا می دانستید که آگاهانه و و یا نا آگاهانه جاده صاف کن داعشی ها به کشور هستید؟
ای لعنت خدا و نفرین ابدی بر شما باد
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
این دنیا بزن در رو نیست .یه روزی آدما باید جواب تک تک جنایت‌هایی رو که کردن پس بدن.همه کسایی که تو آشوبها بودن دستشون به خون شهدا چه سپاهی و بسیجی و چه مردم بی گناهی که در شاهچراغ به خاک و خون کشیده شدن آغشتست.
بالاخره یه روزی آقامون میاد انتقام میگیره.خیلیم سخت میگیره
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه کمک و حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
۵ میلیون افغانی که اینهمه فرصت شغلی و یارانه و انرژی و سوخت و محیط زیست ایران رو هدر میدن و الوده کردن
دیروز مشهد امروز شیراز فردا کجا؟
۵ میلیون افغانی که به اندازه ۲ استان کشور جمعیت دارن و هرکدوم ۳ برابر یه خرگوش زادوولد میکنن
تا کی میخوان تو ایران جولون بدن؟
حامد بدخشان تروریست حادثه شیراز کجایی بود نروژی یا افغانی؟
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اتحاد بزرگ باید بین ایران و کشور های عربی اسلامی شکل بگیره برای نابودی اسرائیل و داعش.
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
حادثه تروریستی شیراز 100 درصد فقط با دستور آمریکا جنایتکار صورت گرفته است.
آمریکا جنایتکار در حادثه تروریستی شیراز نقش دارد و دست داشته است.
دخترک شوتی سوار
۱۲:۴۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
غریبه هارو انتظاری ازشون نیست.ولی سلبریدی ها الان دقیقا کدوم گورین این دیوثا؟
آقای دایی دیگه نمیخوای جواب دخترتو بدی؟یا اصلا دراین رابطه سوالی نپرسیده؟علی کریمی ر ضه وطن نمیخونی؟حمایتت کجا رفته؟چرا توییتو هشتک نمیزنید؟سلبریدی های عوضی و خائن لال شدید؟یا اینارو جزو مردم حساب نمیکنید؟گوشاتون کره داعش گفته به خاطر سرکوب اغتشاشات مهسا امینی انتقام گرفتیم؟یه نگاه به خودتون بندازید ببینید چه حیوونی شدید که داعش داره انتقامتونو میگیره!!!!!هرکسی که داخل این تجمعاتو اغتشاشات حضور داشته و روضی بهش بوده شریک این قاتل داعشیه.حالا ببینید وجدانی براتون مونده یا نه؟
به خدا که انسانم آرزوست...
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
همچین گفتید واکنش های جهانی گفتم حدایا چی شده جهان واکنش نشان داده.واقغیت اینه که جز سخنگوی سازمان ملل که برای حفظ ظاهر مجبور شده محکوم کند و تعداد معدودی مثل عراق و یمن و ... انتظار محکوم کردن از سایرین بیهوده است.
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
علی کریمی اقای دایی خانم ریاحی و بقیه حرفی؟ سخنی ؟
اینا عزیزانتون نیستن؟ هم وطن نیستن ؟ اها سودی ندارن لابد حمایت از اونا که میرن پلیس میزنن و خوب فحاشی میکنن به اسم ازادی بیشتر سود داره....حداقل یک گرین کاردی اقامتی چیزی میدن ، هشتگ امینی و بقیه مزایاش بیشتره از کشته شدن چندتا زائر که غریب بودن ....
دوستان و منافقان حالا خودشون رو نشون میدن.....
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تمام کسانی که با اغتشاش منجر به ایجاد ناامنی و تضعیف نیروی انتظامی بشن، زمینه حرکات تروریستی رو در کشور ایجاد کردند و در خون تمام شهدای این حادثه امروز شیراز شریک هستند
#وطن_فروش_ها
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اینکه واکنش کشورهای همسایه بود تازه عراق و یمن فقط
گردن غربی ها خورد
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش وحشی از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
حمله تروریستی به شاهچراغ 100درصد فقط و با کمک مالی آمریکا و متحدانش صورت گرفته است.
نادر
۱۸:۴۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تسلیت
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
پاسخی کوبنده در انتظار حامیان و آمران حادثه تروریستی شیراز خواهد بود
به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمد‌بن موسی(ع) شاهچراغ را تسلیت می گویم.
عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جانسوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت(ع)، بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.
حامیان این عملیات کثیف و گروههای تکفیری پشت صحنه این جنایت هولناک باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) گره خواهد خورد.
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش وحشی از سال 201 تاکنون 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا کشتار هولناکی را در شیراز مرتکب شد.
داعش مورد حمایت اروپا کشتار هولناکی را در شیراز مرتکب شد.
داعش مورد حمایت اسراییل کشتار هولناکی را در شیراز مرتکب شد.
رضا
۱۷:۰۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
زدن دست و پای اختاپوس فایده نداره. باید کله اختاپوس هدف قرار گیرد. یعنی مراکز حساس و راهبردی عربستان سعودی.
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آماده‌ایم‌ ‌انتقام سختی از داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ‌بگیریم
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
کشورهای اروپایی چی؟؟؟
سهیل
۱۴:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه پاکستان با حمایتهای مالی عربستان سعودی و امارات، مامنی برای گروهها و تروریستهای تکفیری گردیده است و بدلیل دارا بودن بازدارندگی هسته ای، ایران در برابر آن همانند عراق عمل ننموده و غالبا واکنشی نشان نمی دهد.
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سازمان ملل تهش ابراز نگرانی میکنه ولی اگر اوکراین بود شخصا میرفتن
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
این هم برای خالی نبودن عریضه است.
ایرانی
۱۴:۳۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تمام کسانی که با شعار زن زندگی آزادی به اعتراضا دامن زدن توی قتل این عزیزان شریک اند.لعنت به هر سلبریتی منافق غربزده که گند زدن به کشور .لعنت بهشون
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سازمان مللم یه خجالتی کشیده یه حفظ ظاهری کرده اما بعضیا انقدر خدا به قلبشون مهر زده میگن کار جمهوری اسلامیه خو تویی که خودتو زدی به خواب داعش خودش قبول کرده تو چی میگی
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
عامل حادثه شیراز عنصر وهابی‌-تکفیری مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است
آمریکا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس/ دانشجویان: آبشخور اغتشاشات و فتنه اخیر در انگلیس است
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس/ دانشجویان: آبشخور اغتشاشات و فتنه اخیر در انگلیس است
صبح امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با همراهی عد‌ه‌ای از مردم و کسبه تهران،‌ در اعتراض به اقدامات خصمانه دولت انگلیس علیه امنیت ملت ایران در مقابل سفارت این کشور در خیابان فردوسی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.



تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس/ دانشجویان: آبشخور اغتشاشات و فتنه اخیر در انگلیس است
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس/ دانشجویان: آبشخور اغتشاشات و فتنه اخیر در انگلیس است
صبح امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با همراهی عد‌ه‌ای از مردم و کسبه تهران،‌ در اعتراض به اقدامات خصمانه دولت انگلیس علیه امنیت ملت ایران در مقابل سفارت این کشور در خیابان فردوسی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
18هزار نفر در ایران قربانی ترور شده‌اند
تروریستها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند.
در طول چهار دهه گذشته بیش از 18 هزار نفر در ایران قربانی ترور شده اند.
تروریست ها در اروپا و آمریکا و تحت حمایت آنها قرار دارند. چرا سازوکارهای حقوق بشری در برابر این اقدام تروریستی مرگبار سکوت کرده اند؟!
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
ما مدعیان دروغین حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و صهیونیست‌ها است
حامیان جنایت تروریستی شیراز به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
آتش خشم و انتقام ملت ایران دامن جنایتکاران را خواهد گرفت.
عامل تروریستی حمله به حرم شاهچراغ یک جوان سی ساله بوده؛ عملیاتش را به صورت انفرادی انجام داده.
آتش خشم و انتقام ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.
اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.
دشمنان تضعیف امنیت و وحدت ملی ایران را هدف قرار داده‌اند.
عاملان جنایت تروریستی در شاه‌چراغ باید به سزای اعمالشان برسند.
حمله تروریستی ناشی از درماندگی دشمنان نظام در برابر اتحاد مردم است.
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
عاملان جنایت تروریستی شیراز سریعا شناسایی و مجازات شوند و بدون محاکمه باید اعدام شوند.
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
حامیان جنایت تروریستی شیراز به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تروریست های داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر از سال 2011 تاکنون درعراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون درعراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون درعراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
لندن جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
عربستان سعودی جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش وحشی کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار سگ دست نشانده کاخ سفید
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
امیررضا
۱۱:۰۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لعنت خدا بر شما اعتشاشگران
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تمام کسانیکه این چند وقت به بهانه مرگ یک دختر ، دست به اغتشاش زدند و تمام سلبریتی های خائن ایران در این حمله تروریستی دست داشتند و دستشان به خون مظلومان آلوده هست. همچنین مسئولین بی کفایتی که در برابر این همه جنایتی که اغتشاشگران کردند سکوت کردند و هیچ اقدامی نکردند آنها هم خائن به وطن هستند. دل مردم متدین این چند وقت خون شد .خدا لعنت کنه قوم الظالمین رو
ارزن تعقل
۰۹:۴۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
وقتی در خصوص ترور دانشمندان ایران احدی از وطن فروشان و سلبریتی های بی درد منافق گونه و غرب صدائی در نمیاد و محکومیتی در کار نیست ولی با کشته شده یک دختر هنجارشکن منافقان و استکبار جهانی و متاسفانه برخی هنرمندان و ورزشکاران مزدور فریاد وامصیبتا سرمیدهند قشنگ معلومه استکبار بویژه آمریکا عربستان فرانسه و اسرائیل عزمشون جزم هست که ایران رو خدانکرده تبدیل به قتلگاه آزادمردان میهن دوست بکنند. اینجاست که بایست تک تک ما مردم آگاه باشیم و پشت هم بمانیم واجازه جنایتهای داعش گونه به شیاطین غرب ندهیم انشاءالله الرحمن. اللهم صل علی محمدوآل محمداللهم عجل لولیک الفرج
امید
۰۹:۱۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
جهان را ول کن. سلبر یتی ها چرا خفه خون گرفتن؟ دارن میبوسن و میرقصن و منوشن؟ رفتن پاتختی ساسی، قریشی و تتلو؟ رفتن نازکشی همدیگه؟ دقیقا کجاند؟
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لعنت برقوم ظالمین منافق
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر آمریکا،لعنت بر وطن فروش
باید جواب خون همه ی شهداء خصوصا شهدای امنیت را پس بدن
ننگتان باد
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
واکنش جهانی؟؟همه جهان منتظرن ایرانی هارو قطعه قطعه کنن
فقط عراق و سوریه و یمن محکوم کردن
هیشکی دلشون بحال ما نمیسوزه
فقط باید قوی باشیم و به نیروهای مسلح اختیار بدیم پلیسی که حق شلیک نداره.مامور امنیتی که حق بازجویی نداره بدرد نمیخوره
۴۰ روزه مملکت بخاطر یه دختر معمولی ۲۱ ساله غرق در خون شده ولی اینهمه نخبه و بدرد بخور ترور شد و از هیشکی صدایی بیرون نیومد
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
با کشورها و سازمانهای بین المللی کاری نداریم
چند نفر از بازیگران و سلبریتی ها حمله رو محکوم و همدردی کردن؟
چرا ما بت پرستیم؟از کاه کوه میسازیم؟از فوت یه دختر معمولی ۲۱ ساله حماسه میسازیم ولی از مرگ نخبگان و مرگ دسته جمعی تروریستی غافلیم و خفه خون میگیریم؟
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
حالا غرب گدا ها هی از غرب طرفداری کنن
ناشناس
۰۶:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
حامیان حقوق بشر اروپایی و آمریکایی همونها که
گوش فلک رو کر کردند به تظلم خواهی از مهسا امینی کدوم گوری اند؟
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
انصارالله با یک پهپاد بندر اشغال شده المکلا را به تعطیلی کشاند


ترس از توان پهپادي نيروهاي انصارالله باعث شده تا پرواز يك پهپاد به تعطيلي كامل يك بندر در شرق يمن كه در اشغال نيروهاي وابسته به رياض قرار دارد، منجر شود.
پاسخ پهپادي اخير انصارالله به يك نفتكش متعلق به ائتلاف سعودي در جنوب يمن، به ترس و نگراني شديد نيروهاي وابسته به سعودي منجر شده تا آنجا كه نيروهاي وابسته به رياض حتي از سايه پهپادها هم مي‌ترسند.
در واقع استفاده رزمندگان یمنی از پهپادها علیه متجاوزان سعودی باعث سردرگمی مقامات سیاسی و نظامی عربستان شده و روز سه شنبه برخی منابع از بسته شدن بندر «المُکلّا» استان حضرت‌موت واقع در شرق یمن به دلیل ترس از انجام حملات پهپادی صنعاء خبر دادند. المیادین در اين ارتباط گزارش داده است كه مسئولان محلی استان حضرموت واقع در شرق یمن، پس از رصد پرواز چند پهپاد بر فراز بندر «المُکلّا»، اقدام به بستن این بندر کردند. جمعه گذشته نيز، نیروهای مسلح یمن با هدف جلوگیری از قاچاق و غارت نفت اين كشور، بندر «الضبه» در المُکلّا را هدف حملات پهپادی خود قرار داده بودند و یحیی سریع فرمانده نیروهای مسلح یک روز پس از انجام این عملیات پهپادی یمن گفته بود: حمله به بندر الضبه در حضرموت، تنها یک هشدار به ائتلاف سعودی است تا غارت منابع نفتی یمن را متوقف کند. در حال حاضر نيز به نظر مي رسد كه بندر المكلا كه تحت كنترل نيروهاي وابسته به رياض است، از ترس حمله پهپادي نيروهاي انصارالله تعطيل شده است. در واقع دستاوردهای مختلف نظامی ارتش و كميته‌هاي مردمي انصارالله طي سال‌هاي گذشته و دستیابی آنها به پهپادهای شناسایی و تهاجمی و تولید موشک‌های پدافند هوایی، به دردسری جدید برای ائتلاف سعودي تبديل شده است. در آذرماه سال گذشته، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن درباره توان پهپادي صنعا و انصارالله گفته بود: یگان پهپادی ارتش طی پنج سال گذشته ۴ هزار و ۱۱۶ عملیات نظامی انجام داده که ۶۶۹ مورد هجومی و ۳۴۹۰ مورد عملیات شناسایی بوده است، در حالی که مجموع عملیات مشترک پهپادی و توپخانه‌ای با انصارالله به ۷۳ عملیات، مجموع عملیات یگان موشکی و پهپادی به ۱۱ عملیات و عملیات یگان مشترک توپخانه‌ای، موشکی و پهپادی به یک عملیات می‌رسند. سریع تاکید کرده بود که عملیات پهپادهای یمنی با هدف گیری تاسیسات، پایگاه‌های نظامی، اهداف حیاتی و مهم، تجمعات نظامی، ‌پادگان‌ها و تحرکات و تجهیزات دشمن صورت می‌گیرد که از میان آن اهدافی در عمق عربستان و امارات و نیز اهدافی در جبهه‌های داخلی بوده‌اند، در حالی که عملیات ویژه‌ای نیز انجام گرفته که طی آن در یک عملیات آن، بیش از ۱۰ پهپاد استفاده شده بود.
پيشينه توان پهپادي انصارالله
مقاومت یمن، موفقیتش در تولید پهپاد را رسماً در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی (فروردین ۱۳۹۶) اعلام و طی مراسمی برای نخستین بار از چهار نوع پهپاد رونمایی کرد که از سال ۲۰۱۶، ساخت آنها را کلید زده بود و طی چند سال گذشته نیز توانسته توسعه پهپادی خود را ادامه داده و به فناوری‌های جدید نیز دست یابد. با ورود پهپادها به چرخه رزم نیروهای مقاومت یمنی، معادلات جنگ در این کشور نیز تغییر کرد و در کنار استفاده یمنی‌ها از موشک‌های زمین به زمین و ورود پهپادهای مهاجم، خسارات ارتش سعودی و متحدانش را در عربستان و یمن به شدت افزایش داد. یمنی‌ها در چند سال گذشته توانسته‌اند توان پهپادی خود را توسعه دهند و پهپادهایی همچون «هدهد۱، رقیب، راصد، صماد۱، قاصف ۱، قاصف۲، قاصف Kh و صماد۳ » را طراحی و به طور انبوه تولید کنند؛ پهپادهایی که برخی از آنها می‌توانند تا یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر پرواز کنند و پس از عملیات به مبدا پروازی خود باز گردد.
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
در حمله تروریست‌ها به حرم شاهچراغ ۱۵ زائر شهید و ۲۳ نفر مجروح شدند
چه کسانی تروریست‌ها را به قتل‌عام زائران تشویق کردند
تروریست‌های مسلح با ورود به صحن مطهر حرم شاهچراغ(ع) و تیراندازی به سمت زائران و نمازگزاران ۱۵ نفر را شهید و حدود 23 نفر را زخمی کردند؛ با دستگیری 2 تن از تروریست‌ها هویت تکفیری- وهابی آنها مشخص شد.


غروب دیروز چهارشنبه، در هنگامه نماز مغرب تروریست‌های مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بستند.
تروریست‌های مسلح پس از ورود به شبستان امام خمینی(ره) و مضجع شریف، اقدام به تیراندازی به سمت زوار کردند. تا لحظه تنظیم این خبر عنوان شده که 2 نفر از تروریست‌ها دستگیر شده‌اند.
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تشریح جزئیات این حادثه تروریستی گفت: مقارن اذان مغرب تعدادی تروریست مسلح وارد حرم مطهر احمد بن موسی شده و با سلاح کلاشینکف به سوی زائران شلیک کردند.
محبی‌پور گفت: تاکنون این حمله تروریستی ۱۵ شهید و 23 مجروح داشته است و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.
یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، گفت: طبق بررسی اولیه، عامل این حادثه تروریستی، عنصر وهابی- تکفیری بوده است. این عامل وهابی- تکفیری با سوءاستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به این اقدام تروریستی زده است.
سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این رابطه گفت: تروریست‌ها‌ از درب ورودی باب‌الرضا وارد شدند و به سمت خادمین تیراندازی کردند و بعد وارد حرم شدند و زائران را به رگبار بستند. در ادامه نیروهای واکنش سریع وارد عمل شدند و عامل این حمله را به ضرب گلوله مجروح کردند و عوامل مربوطه در حال بازجویی از وی هستند. براساس گزارش‌ها فرد دوم نیز که گوشه‌ای از حرم پنهان شده بود ساعاتی پس از این اقدام تروریستی دستگیر شد.
شهدا و مجروحان حادثه تروریستی
سخنگوی اورژانس کشور گفت: تا این لحظه آمار ۱۵ شهید این حادثه قطعی است و 23 نفر نیز مجروح شده‌اند که دو نفر وضعیت وخیمی دارند که امیدواریم اقدامات درمانی به نتیجه برسد. اورژانس شیراز همچنان در آماده‌باش است.
خالدی ادامه داد: به مسئولان مراکز درمانی تأکید شده است که با قید فوریت هویت افراد مجروح و شهید را شناسایی و اطلاع‌رسانی کنند.
رئیس کل دادگستری استان فارس نیز درباره این حادثه تروریستی گفت: در این اغتشاشات اخیر یکی از امن‌‌ترین استان‌های کشور استان فارس بود که دشمنان از این آرامش نگران بودند.
موسوی گفت: دادستان و بازپرس ویژه در صحنه حادثه حضور دارند و اطلاعات بیشتر را در ساعات آینده به اطلاع مردم خواهیم رساند.
روایتی از چگونگی
وقوع حمله تروریستی
خبرنگار تسنیم در حاشیه حرم مطهر شاهچراغ در تشریح جزئیات این حادثه تروریستی گفت: به گفته شاهدان عینی ابتدا یکی از تروریست‌ها یکی از خادمان را هدف گلوله قرار می‌دهد و در ادامه سلاح وی گیر می‌کند و شلیک نمی‌کند، تعدادی از افراد حاضر در صحن به سمت وی می‌روند اما قبل از خلع سلاح فرد تروریست، او موفق می‌شود دوباره به تیراندازی ادامه دهد که متأسفانه تعدادی از خادمان و زائران شهید و مجروح می‌شوند.
وی ادامه داد: در ادامه تروریست به سمت محل برگزاری نماز حمله می‌کند که خادم آنجا هوشیاری به خرج داد و درب را قفل کرد اما تروریست با تیراندازی موفق به ورود می‌شود و آنجا زائران نمازگزار را به رگبار می‌بندد.
هدف غایی اغتشاش­‌خواهان
آنچه دیروز در حرم مطهر شاهچراغ‌(ع) رخ داد گویای غایت و هدف دشمن از ایجاد اغتشاش است. اگر در سال 1388 و در پی فتنه آن سال قریب 7 ماه زمان برد تا به عاشورای 88 رسید که در آن بی‌حرمتی و حمله به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به وقوع پیوست اما در اغتشاش‌های امسال پس از گذشت یک ماه حمله به زائران حرم مطهر برادر علی بن موسی‌الرضا(ع) را شاهد بودیم.
اگرچه در سال‌های اخیر دشمن نشان داده که تا چه اندازه وقیح و جسور شده و اتفاق‌های رخ‌داده در اغتشاش‌های یک ماه اخیر گویای این نکته است. با شروع اغتشاش‌های اخیر همزمان هجمه و حمله و لجن‌پراکنی علیه مقدسات نیز کلید خورد. آتش زدن قرآن کریم، توهین به ائمه و خاصه امام حسین‌(ع)‌، حمله به نمادها و اماکن دینی از قبیل حسینیه‌ها و مساجد و... و در آخرین حرکت حمله مسلحانه به زائران مضجع شریف برادر امام رضا(ع) حضرت احمد بن موسی(ع) بود که غروب روز گذشته رخ داد.
اگرچه آبشخور و سرمنشأ این جنایات صهیونیست‌ها هستند اما تفکر انگلیسی ایجاد تفرقه نیز در پیشبرد اهداف شوم آنها نقش مهمی دارد. خواه این تفرقه‌افکنی از رسانه بی‌بی‌سی فارسی باشد یا از رسانه سعودی اینترنشنال و یا از تریبون نمازجمعه یکی از شهرهای اهل سنت کشورمان... اظهاراتی که البته با مخالفت دیگر علمای اهل سنت کشورمان مواجه شد. چرا که تفکر اصیل اسلامی و شیعی حکم بر وحدت بین مذاهب اسلامی می‌دهد. نکته‌ای که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که اگر با اغتشاشگران برخوردی مناسب و فراخور اقدام آنها صورت می‌گرفت شاید شاهد اتفاق دیروز نمی‌بودیم و تروریست‌ها فضا را برای چنین جنایتی آماده و مهیا نمی‌دیدند. متاسفانه مماشات و مدارا با اغتشاش‌خواهان و خط‌دهندگان به آنها کار را به اینجا رسانده است.
بنده خدا
۰۱:۱۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اجرک الله یا بقیه ا...
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با جنایتکاران مذاکره و همکاری نکنند.
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و همکاری نکنند.
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و همکاری نکنند.
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
چه کسی تروریست حادثه شاهچراغ شیراز را از پا در آورد؟ | نحوه ورود تروریست به حرم؛ زائران غرق در خون روی هم افتادند | شلیک به مادر و فرزند ۵ ساله‌اش
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر مدعیان دروغین حقوق بشر و داعش
نیما
۰۰:۴۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
امثال جنابعالی لی عقل هستید که به جای ابراز تأسف و همدردی دارید از آب گل آلود ماهی میگیرید.
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
نیما شماها هم از فوت به صورت تصادفی مهسا امینی داستان ساختید و از آب گل آلود ماهی گرفتید تا هرزگی جنسی را در خیابان ها راه بندازید
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مسئولان بی تدبیر مملکت را به قهقرا دارن میبرن اون از وضع اقتصاد و بازار سرمایش که خون میچکه ازش اینم از امنیت که خون هموطنان اینجوری برزمین میریزه ،واقعا متاسفیم از این پرادعایان بی خاصیت از این مدعیانه بی تدبیر ازین متوهمانه کارنابلد که با پررویی تمام برسرکارند وچسبیدن به میزهاشون و منافع شخصی و حزبیشون و فقط نظاره گر نابود شدن جان و مال و ....ملت اند
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
امثال تو به این وضعیت دامن زدند.. خائن... دست همه کسانی که در این مدت آرامش کشور را به هم زدند، به خون تمام شهدا آغشته است و باید پاسخگو باشند... شما که درکی از مسائل جهان و منطقه و کشور ندارید، حرف نزنید بهتر است ...
صادق
۰۰:۲۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
وقتی آب گل آلوده میشه هر کسی این بین می تونه سوء استفاده کنه
اغتشاشات هم تا حالا کمتر از حادثه امشب شیراز کشته و شهید و زخمی نداده
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اشتباهی لایک دادم
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
امثال شما که دوست و دشمن را نمی شناسید یا دشمنید در لباس دوست باعث این جنایت می شوید چون آنچه بر سر ما می آید فقط بی کفایتی نیست بلکه بیشترین خیانت و ظلم از جهالت امثال شما با همراهی دشمن در تحریم ظالمانه است
دلیل این دوستی شما با دشمن مشخص است
چون همین سخنان را دشمن ما تکرار می کند پس شما یکی هستین
فاطمه
۰۰:۴۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
کسانی که با فرمان شبکه‌های معاند و سعودی اغتشاش می‌کنند دستشون به خون این شهیدان آلوده س
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
به قول شهید بهشتی
تا مشکل در داخل نباشه ، دشمن از بیرون نمیتونه موج سواری کنه
مشکل اصلی ما مسئولین خودمونن
بهنام
۲۳:۳۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
من متوجه نمیشم وقتی یک حادثه یا اتفاق را محکوم میکنن چه معنی و مفهمومی داره.بعد محکوم کردن چه اتفاقی میافته؟الان سازمان ملل میخواد چیکار کنه برامون؟
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اینطور نمیمونه دوران بزن و درو تمام شده
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
بذار انتقام خون حاج قاسم خشک
شه بعد گرد و خاک کن
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
شلغم
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش وحشی کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
دنیا بداند، دوستان و دشمنان که ما تا آخر پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم و خواهیم ایستاد و دنیا خواهد دید که فرزندان این مملکت سرفراز و آزاد دشمن را در تمام توطئه هایش نا کام خواهد کرد و صد بار اگر ما را بکشند صد یکمین بار وارد صحنه نبرد با دشمنان خواهیم شد .
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
شهادتتون مبارک
مرگ بر تروریست مرگ بر منافق مرگ بر سلبریتی وطن فروش
بهنام
۲۳:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مثل اینکه خیلی دوست داری شهید بشی.معنی واقعی شهید چیه و چه کسی واقعا شهید است.عابری که در حال گذر خیابان بوده و گلوله بهش اثابت میکنه هم کشور ما شهید نامیده میشه
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
پاسخ بهنام 23:56
شما بفرمائید معنی شهید چیست؟ شما که ایراد می گیرید بفرمایید معنای شهادت چیست؟ فکر نمی کنم شما درکی از شهید و شهادت داشته باشید و گرنه اینطور حرف نمی زدید. اگر شهید نیستند پس این عزیزان را باید چه بنامیم.... زیباتر و لایق تر از واژه شهادت برایشان وجود ندارد، اگر غیر این باشد ظلم بزرگ دیگری در حقشان است...
به کجایتان برخورده نمی دانم...
نکند از نظر شما به تروریست های تکفیری داعشی و صهیونیستی و ... که به هلاکت می رسند باید بگوییم شهید؟!!!!
در این شرایط که خانواده های این عزیزان و مردم ایران و مسلمانان دنیا و هر حق طلبی از این جریان غمگین و ناراحت است، این بحث های امثال شما قابل درک نیست، کاری که از دستتان بر نمی آید ، حداقل حرفی نزنید که رنج مردم را بیشتر کند... این اتفاق نتیجه بی تدبیری و حماقت و اغتشاش عده ای است که دین گریز اند و خائن به وطن هستند اما مدعی وطن دوستی هستند... الان کجا هستند که پاسخ بدهند... هرچند پاسخی ندارند، چون خودشان با توهین به قرآن، پیامبر و اهل بیت و خواستار بی حیایی و بی حجابی و آزادی همجنس گرایی و غیره و در کلی بی دینی هستند، طبیعی است که الان از شهادت مردم مظلوم در حال نماز و زیارت در مکان مذهبی خوشحال هستند... خوشحال نباشید که به وقتش تاوان بدی خواهید داد...
ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم...
ما را از شهادت نترسانید که اوج آرزوی ما شهادت است...
الهی روح تمام شهدای اسلام و مخصوصا شهدای این مدت اخیر و شهدای حرم حضرت احمد بن موسی (ع) با آقا رسول الله و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام محشور و همنشین باشند و خونشان ریشه اسلام را محکم تر و محکم تر نماید تا ظهور عزیزالزهرا حضرت اباصالح المهدی (عج) ان شاءالله
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آقای بهنام خان
بله آروزی همه ما شهادت است
اون که تو مسجد و در حال عبادت کشته شد قطعا شهید است
اما انگه در خیابان کشته شده منظور کیست؟
اغتشاشگر را می گویی یا مردم عادی؟
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
بهنام جان همون هم لیاقت میخواد
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
بهنام خان شهادت شاخ و دم ندارد هر مسلمانی که بی دلیل کشته بشه مگن شهید
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
سکوت مدعیان حقوق بشر درقبال حادثه تروریستی شیراز محکوم است
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکار می کشد.
و این در حالی است که امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکار می کشد.
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
داعش وحشی از سال 2011 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان 100درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مدعیان دروغین ⁧‫حقوق بشر صحنه‌های به خاک و خون کشیدن مردم ایران را می‌خواستند
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
نام فرد تروریست در حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز ؛ ۲۳ سال دارد | تروریست ایرانی است؟
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تو آون شلوغی
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
پاسخی کوبنده در انتظار حامیان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ خواهد بود
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مثل انتقام حاج قاسم و شهدای مدافع حرم و شهید فخری زاده که قاطعا گرفتیم این کارشون بی پاسخ نمیمونه
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
چه فایده ای داره؟ مثلا فخری زاده رو ترور کردن باید ما هم یه دانشمند بالارتبه از اونها رو ترور می کردیم. وقتی سردار سلیمانی رو ترور کردند باید ما هم خود ترامپ رو ترور می کردیم اما نمی تونیم این کار ها رو انجام بدیم. چند تا موشک بزنیم به چند نقطه که چی بشه؟ تو چند ماه همه اش رو بازسازی می کنن و روز از نو و روزی از نو. اما جای افرادی مثل فخری زاده و حاج قاسم سلیمانی رو چه کسی پر خواهد کرد!؟
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا خشونت و به خاک وخون کشیدن مردم ایران⁩ را می‌خواست
اروپا خشونت و به خاک وخون کشیدن مردم ایران⁩ را می‌خواست
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر تروریست ،مرگ بر منافقین که
در حرم مطهر حضرت احمد ابن الموسی شاه چراغ (ع) مردم مظلوم و بیگناه و در حال نماز را به شهادت رساندند.
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت
بک سایت خبری اعلام کرد که داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت.
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی منافقین جنایتکار در کار است.
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
عامل حادثه شیراز عنصر وهابی‌-تکفیری مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر آمریکا و داعش
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
عاملان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ قطعاً پاسخ محکم این اقدام خود را دریافت خواهند کرد
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سند و مدرکت چیه؟
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سند و مدرکش اینه که هیچ حادثه تروریستی در چند دهه اخیر رخ نداده مگر اینکه آمریکا مستقیم یا غیر مستقیم در اون دست داشته. سند و مدرکش اون 4 نفری اند که توسط موساد آموزش دیده بودند برای منفجر کردن یک مرکز صنعتی تولید بدنه هواپیما در اصفهان. سند و مدرکش همون فردی هست که مثلا معترض بود و وقتی بسیجی ها بهش شک کردن و کارت شناسایی اش رو خواستن 4 تا تیر مستقیم زد تو سینه شون و بعد معلوم شد که از رسانه های معاند خط می گرفته. سند و مدرکش خوشحالی کسانی هست که دنبال ریختن بنزین روی خاکستر اعتراضات هستند.
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سند و مدرکش حمایت های مالی میلیاردی هست که آمریکا از داعش می کرد
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
واقعا مدرک می خوای؟این همه مدرک. پذیرش مسئولیت حمله توسط داعش و اقرار صریح امریکا به ایجاد داعش.بقیه مدارک بماند.