سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای تکمیل ۳ پل در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار از مدیران حوزه راه کهگیلویه و بویراحمد خواست برای تخصیص اعتبار، ابنیه طرح همزمان با خاکبرداری انجام شود.

کیامرث حاجی‌زاده در جلسه شواری فنی با بیان اینکه عمر طرح های عمرانی از ۱۵ و ۱۷ سال بسیار کاسته شده است گفت: در مدت ۲ سال اخیر چندین طرح کلنگ‌زنی و افتتاح شد، بنابراین اگر بخواهیم می توانیم طرح های عمرانی را در مدت زمان کمی به بهره‌برداری برسانیم.
 
وی افزود: برای پل چهارم از محل اعتبارات نفت ۱۰ میلیارد تومان و پل بنسنجان ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این طرح باید فعال و به زودی بهره برداری شود، در غیر این صورت ماده ۴۶ قانون برای پیمانکار اجرا می شود.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبار طرحهای سفر سال گذشته رئیس جمهور خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود با تخصیص این اعتبار، شاهد تحول جدی در حوزه عمرانی استان باشیم.

تاکید کرد: تعداد کمی از طرح ها در استان غیرفعال هستند که از محل‌های مختلف برای آنها اعتبار در نظر گرفته می‌شود.
 
حاجی‌زاده عنوان کرد: عمده طرح ها و اعتبارات استان در حوزه راه و آب است لذا دستگاه های متولی با توجه به در پیش بودن فصل سرما خصوصا در مناطق سردسیری طرحهای حوزه راه را فعال کنند.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران حوزه راه استان توجه داشته باشند؛ دلیلی ندارد پول بابت خاکبرداری از حساب دستگاه برداشته شود اما ابنیه انجام نگیرد و طرح از مدار خارج شود.
 
وی خواستار پالایش در انتخاب پیمانکاران شد و افزود: نباید به پیمانکاری که در حوزه راه ضعیف عمل کرده در حوزه دیگری طرح واگذار شود و نظارت همه جانبه بر طرح ها اولویت دستگاه‌ها است.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران برنامه زمان‌بندی نظارت بر پروژه‌ها را ارائه دهند، گفت: مدیران با همراهی فرمانداران در روزهای تعطیل و بعد از ظهرها بر طرحهای شهرستان نظارت و در صورتی که معارضی وجود داشت مشکل را رفع کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.