سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک خیران به مراکز نیکوکاری استان سمنان ۷۱ میلیارد تومان رسید

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از رشد کمک خیران به مراکز نیکوکاری استان طی شش ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این کمک‌ها به ۷۱ میلیارد تومان رسیده است.

رنگریز  در حاشیه بازدید یکی از مراکز نیکوکاری شهر سمنان ضمن بیان اینکه ایجاد این شبکه‌های نیکوکاری راهی برای شناخت نیازمندان یک محله است، ابراز داشت: در واقع مراکز نیکوکاری در مساجد تشکیل و زیر نظر کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمک خیران و نیکوکاران و گروه‌های مردمی به این مراکز نیکوکاری می‌تواند در گره گشایی از مشکلات یک محله نیز اثرگذار باشد، افزود: تنها بحث رفع نیاز مالی یک خانواده نیازمند در یک محله مطرح نیست بلکه این مراکز نیکوکاری بستری فراهم می‌کند تا بتواند در زمینه‌های مختلف تأثیرگذار باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه میزان کمک خیران و مردم به این مراکز نیکوکاری طی شش ماهه نخست سال جاری با رشد ۱۱ درصدی همراه بوده است، ابراز داشت: در حالی این رقم برای سال جاری به ۷۱ میلیارد تومان رسید که برای شش ماهه نخست سال گذشته ۶۳ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان بوده است.

رنگریز ضمن بیان اینکه جمع آوری ۹۸ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان مشارکت‌های مردمی در مراکز نیکوکاری برای سال جاری پیش بینی شده است، تصریح کرد: مقایسه آمار نشان می‌دهد که تحقق میزان مشارکت مردمی درامر کمک به نیازمندان در مراکز نیکوکاری ۱۴۵ درصد رشد داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.