سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زرند:

همه قدردان همت والای نیروی انتظامی هستیم

فرماندار زرند گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد و حفظ امنیت در جامعه زحمات فراوانی می‌کشد و همه قدردان همت والای این نیروی خدوم هستیم.

جلسه شورای اداری شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرحبخش رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین و مسئولین اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه دشمن همانند رویه همیشگی خود به دنبال موج سواری از هر اتفاقی است اظهار داشت: نیروی انتظامی برای ایجاد و حفظ امنیت در جامعه زحمات فراوانی می‌کشد و همه قدردان همت والای این نیروی خدوم هستیم.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر برخی شهر‌های کشور دچار مشکل شدند افزود: این مشکلات با تدبیر شورای تامین و همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های عضو شورای تامین به ویژه نیروی انتظامی در شهرستان زرند حداقل بود.

رئیس شورای تأمین با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان، خاطرنشان کرد: اقدامات مجموعه‌های امنیتی و انتظامی شهرستان، زمینه امنیت اجتماعی و روانی شهروندان را به خوبی فراهم کرده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می‌فرماید" گسترش امنیت فقط به نیروی انتظامی اختصاص ندارد، بلکه یک وظیفه ملـی است" اشاره و همه مردم را در تامین و گسترش امنیت سهیم دانست و از مدیران خواست تا با جهاد تبیین اقدامات نیروی انتظامی را برای مردم روشن کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.