سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه ۱۴ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان حجم مبادلات مرزی از پایانه مرزی میرجاوه را ۹۵۸هزار و ۵۱۰ تن کالا عنوان کرد و گفت: این حجم کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

ایوب کرد با بیان اینکه این میزان جابجایی توسط ۴۱ هزار و ۲۴۶ دستگاه کامیون انجام شده، گفت: از مجموع کل مبادلات اقتصادی از این پایانه مرزی استان ۴۹۵هزار و ۷۱تن صادرات، ۲۲۲هزار و۱۵۹ تن واردات و ۲۴۱ هزار و ۲۸۰ تن مجموع ترانزیت ورودی و خروجی را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: توسعه اقتصاد منطقه‌ای و حمل و نقل بین المللی، افزایش مبادلات با کشور‌های همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زوار پاکستانی عتبات عالیات از برخی قابلیت‌های قابل توجه این پایانه مرزی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر در این پایانه، طرح توسعه سالن مسافری، ساماندهی محوطه، مسیر‌های ورودی و خروجی و روکش آسفالت محوطه انجام شده که نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل ونقل بین المللی کالا در پایانه مرزی میرجاوه خواهد داشت.

وی گفت:سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا روند صادرات از پایانه مرزی میرجاوه بدون توقف انجام شد و هم‌اینک نیز به طور متوسط روزانه بیش از ۳۲۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی میرجاوه تردد می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.