سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی آغاز شده است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: این نهاد احداث ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی را در دستور کار دارد که عملیات احداث ۴۰۰ واحد آغاز شده است.

ناصر ظاهری  مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: این نهاد در استان احداث ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی را در دستور کار دارد که ۴۰۰ واحد آن برای سال جاری برنامه ریزی شده و عملیات احداث آن آغاز شده است.

ظاهری ادامه داد: محرومان مشکلات و نیاز‌های مختلفی دارند که در میان این نیاز‌ها درمان و مسکن از جمله نیاز‌های با هزینه بالاست که رفع این مشکلات با کمک‌های مردمی میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در زمینه مسکن نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش دارد تا این مشکل، ولی نعمتان تحت حمایت را رفع کند که در این زمینه هم پرداخت تسهیلات ساخت و کمک بلاعوض را داریم همچنین به مستأجران وام ودیعه مسکن پرداخت می‌شود که این تسهیلات حجم مراجعه را کاهش داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: در زمینه خدمات درمانی به ویژه برای بیماران صعب العلاج از سوی امداد کمک‌هایی ارائه می‌شود، ولی به دلیل بالا بودن هزینه ها، نیاز به کمک‌های بیشتر وجود دارد.

وی یادآورشد: کمیته امداد استفاده از ظرفیت‌های مردمی را یک راهبرد اساسی برای خدمت رسانی به نیازمندان می‌داند از این رو تلاش می‌کنیم با ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری بستر خدمت رسانی شایسته را فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.