سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در سراسر این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان ماه گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و بزرگداشت آن که محور کانونی آن ترویج اندیشه استکبار ستیزی و نقطه کانونی آن شعار مرگ بر آمریکا است.

او  با اشاره به اینکه ذات نظام سلطه دشمنی با جمهوری اسلامی است بیان کرد که گرامیداشت این روز فرصتی برای اعلام مواضع و نمایش ایستادگی و مقاومت مردم ایران دربرابر زیاده خواهی آمریکا و دیگر کشور‌های که داری خوی استکباری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌گوید: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در تمامی شهر‌های استان بوشهر با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی، جوانان، دانش آموزان و دیگر اقشار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی عنوان کرد که مراسم راهپیمایی در شهر بوشهر با جمعه ۱۳ آبان ساعت ۱۰:۳۰ صبح از جلوی بسیج مرکزی تا مصلی جمعه بوشهر با سخنرانی حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.