سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس استان در سفر رئیس جمهور

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اختصاص ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس استان در سفر رئیس جمهور خبر داد.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان اختصاص یافت و اجازه اموال فروش مازاد به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان صادر شده که جلسات انجام این اقدامات با مدیرکل آموزش و پرورش انجام گرفته است.

وی افزود: ۲۶ مورد فروش اموال مازاد به شهرداری و بنیاد مسکن صورت گرفته که در حال طی فرایند مزایده و فروش است که اعتبار آن برای ساخت فضای آموزشی در همان مناطق اختصاص می‌یابد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه موضوع حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر مورد توجه قرار گرفت که ۱۰۳ مورد از این مدارس شناسایی شده که برای احداث مدرسه در حال طی فرآیند مناقصه هستیم.

نظری بیان کرد: ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای مدارس کانکسی اختصاص یافته که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام انجام می‌گیرد که ۴۰ درصد از این اعتبارات توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: برای تجهیز هنرستان‌های استان کرمانشاه ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که در حال خرید تجهیزات هستیم و موضوع تجهیز و هوشمندسازی مدارس بر اساس ردیف‌های اعتباری صورت می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان دارای مدارس عشایری و مرزی است، گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۰ مدرسه کانکسی چرخ دار تحویل مدارس عشایری شده و در صورت اعلام نیاز برای عشایر امکانات آموزشی مهیا خواهد شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.