سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوگبا از فوتبال خداحافظی می‌کند

پل پوگبا به دلیل مشکلات امنیت خانواده به دنبال خداحافظی از دنیای فوتبال است.

پل پوگبا، ملی پوش تیم ملی فوتبال فرانسه و برنده جام جهانی 2018 ، در ماه های اخیر روزهای عجیب و تلخی را در زندگی شخصی خود سپری کرده است. این بازیکن در هنگام بازگشت به فرانسه در هفته های پیشین، با تهدیدات یک باند سازمان یافته برای اخاذی روبرو شده و مشکلات فراوانی را تجربه کرده است. پل پوگبا بعدها به بازرسان اعلام کرده که این گروه او را به آپارتمانی کشانده و این بازیکن را متهم کرده اند که از زمان تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ در فوتبال، به دوستانش کمک مالی نکرده و آنها را فراموش کرده است.

گفته می شود که اعضای این باند از دوستان دوران کودکی پل پوگبا بوده و ظاهرا 13 میلیون یورو از او خواسته و 300 هزار یورو و یک کارت اعتباری نیز سرقت کرده اند. حالا بوباکار کامارا، یکی از نزدیکترین دوستان پوگبا مدعی شده او در روزهای بعد از این حادثه به شدت شوکه بوده و حتی قصد داشته خودش را از انظار عمومی قایم کرده و از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

بر اساس ادعای کامارا، پوگبا برای امنیت خانواده اش ترسیده و به هیچ کس اعتماد نداشته است. البته در حال حاضر پل پوگبا در پی تهدید و تلاش‌های اخاذی در پرونده‌ای که برادرش ماتیاس نیز در فرانسه بازداشت شده، تحت حفاظت پلیس تورین بوده و به نظر شرایط او از نظر روحی بهتر شده است. پل پوگبا در اوایل فصل تابستان و در روزهای ابتدایی بازگشت به یوونتوس دچار مصدومیت شدیدی شده و هنوز فرصت بازگشت به میادین را پیدا نکرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.