سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های امیدوار کننده‌ای در بودجه ۱۴۰۲ در بورس خواهیم داشت

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تیم اقتصادی دولت در نظر دارد با همکاری کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون اقتصادی متغیر‌های موثر در بازار سرمایه را معرفی کند.

سید احسان خاندوری گفت: دولت سیزدهم نگاه مثبتی به بازار سرمايه دارد و برخلاف گذشته که  نگاه ها به بازار سرمایه موقت کوتاه مدت  بوده که زمينه ساز وارد شدن هزینه های زیادی به مردم وسهام داران  در سه ۴سال اخیر شده بود  فاصله بگیریم.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی  شرایط مشخصی که  از خرداد در بازار سرمایه مشاهده می‌کنیم مقبول نبست و در این زمينه شرایط بازار سرمایه دنیا که سرریز شده است تاثیر گذار بوده همچنین نگرانی فعالان  بازار سرمايه  از سیاست اقتصادی دولت و عوامل درون زا سیاستی در این شرايط بازار سرمايه  اثر گذار بوده است.

او می گوید:  تیم اقتصادی دولت درکنار کمیسیون اقتصادی  دولت و کمسیون تلفیق مجلس با توافق  های مشترکی که صورت میگیرد  متغیرهای  اثر گذار  بر این بازار سرمایه را  معرفی کند.

او گفت:  متغیرهای را در بودجه ۱۴۰۲ معرفی خواهد شد تا  فعالان اقتصادی به سود آوری برسد  و ما تلاش می‌کنیم  در بودجه ۱۴۰۲ پیام های امیدوار کننده به سهامداران بورس داشته باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
متضررای بورس روحانی و سهام عدالت احمدی نژاد باید اعاده ضرر بشن