سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۱۲ قصه‌گو کرمانشاهی به جشنواره منطقه‌ای قصه گویی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از راهیابی ۱۲ قصه‌گو کرمانشاهی به جشنواره منطقه‌ای قصه گویی «نهال امید» خبر داد.

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : جشنواره قصه‌گویی نهال امید یکی از اتفاقات خوب و بزرگی بود که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با شعار «قصه خوب و نسل خوب» برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: از اول مردادماه این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و دیجیتال شروع شد. در این جشنواره کتابداران کتابخانه‌های عمومی نهادی، دانشجویان رشته کتابداری، مادران، مربیان، کارکنان شاغل در شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانستند شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از ارسال ۲۷۱ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: ۱۳۳ اثر از این تعداد در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۱۳۸ اثر در بخش قصه‌گویی دیجیتال بوده است.

وی افزود: از میان آثار ارسال شده از طرف دبیرخانه مرکزی ۲۹ اثر در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۲۴ اثر هم در بخش قصه‌گویی دیجیتال به استان کرمانشاه اعلام شد که با حضور داوران اهل کتاب و فن و نویسندگان کودک و نوجوانان طی دو روز ۶ اثر در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۶ اثر در بخش قصه‌گویی دیجیتال انتخاب کردند.

وی با اشاره به راه‌یابی ۱۲ اثر به بخش منطقه‌ای، گفت: هنوز زمان برگزاری مرحله منطقه‌ای اعلام نشده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.