سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در قزوین

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در میدان حافظ شهرک مینودر احداث شده است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

اصغر الهیاری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: پس از بهره برداری از اولین غرفه میوه و تره بار و استقبال شهروندان از آن، عملیات اجرایی دومین غرفه با سرعت بیشتری انجام شده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اللهیاری افزود: با هدف ساماندهی میوه فروشان سیار، دومین غرفه میوه و تره بار واقع در ناحیه مینودر ضلع جنوب غربی میدان حافظ با مساحت ۸۰ متر مربع اجرا شده است.

وی اضافه کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری آمادگی دارد با همکاری مناطق چهارگانه شهرداری و تامین زمین تا پایان سال جاری با هدف دسترسی سریع شهروندان در تمامی محلات شهر قزوین غرف و بازارچه‌های میوه و تره بار را دایر نماید.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: یکی از اهداف سازمان از برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های میوه و تره بار علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است که این موضوع پس از ساماندهی میوه فروش‌های سیار در سطح شهرداری منطقه سه به خوبی مشهود است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.