سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بیمارستان زاگرس یاسوج تا اسفندماه امسال

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرد اسفندماه امسال بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس در یاسوج به بهره برداری برسد.

احسان عسکری گفت: بیمارستان خصوصی ۸۵ تختخوابی زاگرس در آبان ماه سال ۱۳۹۲ کلنگ زنی شد و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بود حداکثر تا ۳ سال به بهره برداری برسد.

او با اشاره به معرفی متولیان بیمارستان زاگرس برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومان به منظور خرید تجهیزات مورد نیاز، افزود: پیش بینی می‌شود با خرید و تامین تجهیزات، تا پایان اسفندماه بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان خصوصی ۸۵ تختخوابی زاگرس در ۴ طبقه دارای بخش‌های مختلف از جمله؛ ICU، داخلی، اطفال، زنان، CCU، جراحی و اورژانس است و با امکانات و تجهیزات پیشرفته راه اندازی می‌شود.

براساس رویکرد دولت سیزدهم، اتمام طرح‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان‌ها جزو اولویت‌های اساسی و برنامه‌های راهبردی مسئولان و متولیان امور اجرایی و عمرانی در استان قرار گرفته اند، بنابراین طرح‌های راکد عمرانی در حوزه درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شده اند که تکمیل این طرح‌ها از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.