سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۴۸ درصدی عملیات اجرایی محور اردل به دوپلان

عملیات اجرایی محور اردل به دوپلان با ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان اردل گفت: ۱۴ سال است از آغاز عملیات محور اردل به دوپلان معروف به گورمیزه می‌گذرد و هم اکنون پیشرفت فیزیکی این محور به ۴۸ درصد رسیده است.

آقای شکوهی از الحاق چهارخطه ورودی شهر اردل به جاده گورمیزه، گرفتن ماده ۲۳ آن و همچنین قرار گرفتن چهارخطه ورودی اردل در ردیف طرح‌های ملی خبر داد.


بیشتر بخوانید


رئیس برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری هم گفت: منابع مورد نیاز برای بهره برداری از این محور ۵۰۰ میلیارد تومان هست که تا کنون ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است و بیشترین تخصیص این محور در سال ۱۴۰۰ با مبلغ ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

آقای شهریارپور گفت: امسال هم حدود ۶۰ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده که تا کنون ۱۹ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: محور اردل به دوپلان معروف به گورمیزه چهار تونل دارد که عملیات حفاری سه تونل آن به پایان رسیده و هزار و ۲۱۵ متر از هزارو ۶۶۷ متر تونل چهارم آن نیز حفاری شده است.

آقای عیدی وند رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های اردل و کیار هم در بازدید از این محور گفت: در طول این مسیر چهار دهانه پل قرار دارد که عملیات اجرای دو دهانه از این پل‌ها شروع شده و قرار داد آن‌ها هم بسته شد.

آقای انصاری معاون فرمانداری اردل هم از اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای شروع عملیات این دو دهانه پل خبر داد.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار کامل این طرح پیش بینی می‌شود این محور تا اوایل سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.