سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی سبزوار

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های ورزشی، در راستای ارتقای سطح نشاط و سلامتی در نظر گرفته شد.

حسین شهابی رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: این اعتبارات از محل مصوبات سفر فروردین رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی تامین می‌شود.

او افزود: از محل این اعتبارات تکمیل بخشی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران و ساخت سه زمین چمن مصنوعی نیز در شهرستان پیگیری و اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران از طرح‌های مهم ورزشی این شهرستان است که زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان آن مورد بهره برداری قرار گرفته است، اما همچنان بخش‌های دیگری از این مجموعه ورزشی ناتمام مانده است.

حسین شهابی بیان کرد: مرحله دوم این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شامل تکمیل صندلی ها، رختکن ها، ساختمان اداری، ساخت چند چمن مصنوعی تمرینی کوچک، زمین تنیس، ۲ سالن دیگر در مجاورت تالار هندبال و پارکینگ پس از تامین اعتبار لازم پیگیری می‌شود.

او تصریح کرد: افزایش سرانه ورزشی از مهمترین لوازم ارتقای سطح نشاط و سلامتی در هر منطقه است که بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.