سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوداگر مرگ قبل از تحویل مواد دستگیر شد

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سوداگر مرگ در پایانه مسافر بری شرق خبر داد و گفت: از متهم بیش از یک کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ "صادق ضرونی " گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال مواد مخدر به شهر تهران در پوشش مسافر از طریق اتوبوس در پایانه مسافر بری شرق رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری ۲۱۰ پایانه مسافربری شرق بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران ابتدا در پایانه اقدام به گشت زنی کرده و مسافران را زیر نظر گرفتند افزود: در حال گشت زنی و کنترل مسافران به صورت محسوس و نا محسوس به فردی با کوله پشتی خاکی رنگ که با روئیت ماموران تغییر مسیر داد مشکوک شده و به وی مراجعه که متهم که قصد متواری شدن داشت که در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل کوله پشتی متهم مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک بسته بندی شده کشف و متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل مواد مخدر به شهر تهران اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی سایر افراد دخیل در این پرونده خاطرنشان کرد: متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
برخورد همیشه باید سرنوشت ساز باشد ، همه میدانند که پلیس با زحمت و سختی و عملیات های مختلف و جانباز و شهید شدن عوامل فساد خرد و درشت را در کشور میگیرند همه انتظار دارند با عدالت و قاطع با عوامل فساد برخورد شود امید است زمانی برسد که یک قاچاقچی و اختلاسی و دزد خرد و درشت در کشور نداشته باشیم دین مبین اسلام راهکار خاص خود را داده است . دین مبین اسلام برای زندگی خوب عالمیان دستورات خوب و کارآمدی را داده است .