سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال ۱۵۰ واحد صنعتی استان به شبکه گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در نیمه نخست امسال ۱۵۰ واحد صنعتی عمده و جزء در استان یزد به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.

سعید عقلی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در این بازه زمانی گازرسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی شامل ۳۶ واحد صنعتی عمده و ۱۱۴ واحد صنعتی جزء به همت شرکت گاز استان یزد انجام پذیرفته که در این بین ۶۷ مورد از صنایع گاز دار شده مشمول مصوبه شورای اقتصاد (بند ق) بوده است.

او افزود: ضمن اینکه در طول این دوره شش ماهه بیش از ۲۸ هزار مترمکعب بر ساعت ظرفیت سازی برای صنایع استان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به مزایای گاز طبیعی در کشت گلخانه ای، از استقبال بخش کشاورزی از این سوخت پاک خبر داد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال ۲۱ گلخانه از این نعمت خدادادی بهره‌مند شده اند که بر همین اساس گازدار کردن مجموع سه هزار و ۳۸۵ گلخانه توانسته رونق زیادی در این بخش ایجاد کند.

عقلی ادامه داد: به گواه صاحبان و فعالان این عرصه، گاز طبیعی علاوه بر قیمت مناسب و دسترسی راحت، کیفیت محصولات تولیدی را افزایش داده و موجب کاهش قیمت تمام شده و سودآوری بیشتر شده است.

او خاطرنشان ساخت: گاز طبیعی به عنوان یک زیرساخت حیاتی و مورد توجه برای کمک به تولیدات بخش صنعت و به دنبال آن رونق و آبادانی استان، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عقلی گفت: شرکت گاز استان یزد طی سال‌های اخیر برای توسعه زیرساخت‌ها و تامین گاز پایدار صنایع اهتمام ویژه‌ای داشته که گازرسانی به هشت هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سهم ۸۲ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان موید این امر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.