سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۹۶ طرح ورزشی در خراسان رضوی

معاون تربیت بدنی و سلامت خراسان رضوی گفت: ۹۶ طرح ورزشی شهید سلیمانی در این استان از ابتدای امسال‌ به بهره‌برداری رسیده است.

 صفدر‌سلطانی‌معاون تربیت بدنی و سلامت  اداره کل اموزش و پرورش در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دبستان شیخ عباسقلی ربانی سبزوار گفت: این طرح‌های ورزشی شامل ۶۵ مورد چمن مصنوعی، ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی و ۶ سالن ورزشی و زمین ساحلی بوده است.

او افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها سرانه فضای آموزشی مدرسه‌ای استان به میزان سه سال گذشته افزایش یافته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزی تا پایان امسال پنج فضای ورزشی دیگر در سطح مدارس خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.

سلطانی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی دبستان شیخ عباسقلی ربانی سبزوار در جنوب شهر و یکی از محلات حاشیه شهر در راستای عدالت آموزشی و ورزشی به بهره برداری رسید.

سیدولی‌الله حسینی مدیر اموزش پرورش سبزوارگفت: برای احداث این چمن مصنوعی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت اداره کل و آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش سبزوار و کمک خیران هزینه شده است.

 او افزود:با گرامی داشت هفته تربیت بدنی،توسعه فعالیت‌های ورزشی بر سلامت جسم و روان دانش آموزان و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی آن‌ها تاثیر فراوانی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.