سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانوایان آذربایجان غربی ۲۹ میلیارد ریال جریمه شدند

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۲۹ میلیارد ریال تخلفات در حوزه آرد و نان استان توسط بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استان ثبت شد.

نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به انجام ۲۶ هزار و ۸۲۹ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌ها و کارخانجات آرد استان در طی ۷ ماهه سال جاری، گفت: ۲ هزار و ۸۱۶ فقره پرونده تخلف اعم ازگران فروشی، کم فروشی، احکتار و عرضه خارج از شبکه آرد توسط نانوایی‌های استان تشکیل شده که متخلفان به پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد ریال جزای نقدی شدند.

وی با بیان اینکه اختلاف قیمت بین آرد یارانه‌ای و آرد آزاد باعث وقوع تخلف در برخی از واحد‌های نانوایی می‌شود، افزود: هیچ گونه کمبودی در عرضه و توزیع آرد ونان در استان وجود ندارد و بازرسان قرارگاه امنیت غذایی به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی درحال نظارت برکار نانوایی‌ها هستند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نظارت بر واحده‌های نانوایی افزایش می‌یابد، تصریح کرد: هیچ کمبودی در تامین آرد در استان وجود ندارد و به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در واحد‌های نانوایی شهرستان ارومیه که بیشترین پرونده تخلفاتی مربوط به این شهرستان است، ۴۸ نفر از بازرسان مقیم در این واحد‌ها مستقر شده اند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی موضوع را ازطریق تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و همچنین تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛ معدن وتجارت و تلفن ۱۸۶۶ دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی مستقر در معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.