سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد تبیین نقش مهمی در مقابله با تحریف وقایع توسط دشمنان دارد

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سیستان و بلوچستان گفت: تحریف وقایع یکی از مهمترین دسیسه‌های دشمنان هست و راه مقابله آن هم بیان مسائل برای اقشار مختلف مردم از طریق جهاد تبیین است.

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سیستان و بلوچستان گفت: تحریف وقایع یکی از مهمترین دسیسه‌های دشمنان هست و راه مقابله آن هم بیان مسائل برای اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان آتیه ساز کشور از طریق جهاد تبیین است.

 سرهنگ پاسدار محمد قورزایی در گردهمایی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان که با محوریت جهاد تبیین برگزار شد، اظهارداشت: در جریان اغتشاشات اخیر و فضای رسانه‌ای که در کشور ایجاد شد، دشمنان انقلاب با شیوه جنگ نرم بواسطه هزینه کمتر و دستیابی سریعتر به اهداف بدنبال چند قطبی سازی جامعه با طرح وارونه مسائل بودند.

وی با اشاره به اینکه در مسائل اخیر، ضرورت و اهمیت جهاد تبیین بیش از پیش در جامعه نمایان شد، افزود: در فقدان جهاد تببین دشمن با تحریف حقایق وارد میدان می‌شود و مطابق اهداف خصمانه خود سناریوچینی می‌کند.

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار‌های مختلف از جمله فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای بدنبال آن است اوضاع کشور را غبارآلود و جای حق و باطل را عوض کنند و جهاد تبیین می‌تواند از تسخیر ذهن‌ها در این فضا جلوگیری کند.

وی گفت: جامعه کارگری که از کشاورزی و صنعت تا خدمات بار پیشرفت و توسعه کشور را به دوش می‌کشد همواره در مقاطع زمانی مختلف سوژه ناامید سازی جامعه ایرانی در رسانه‌های دروغ پرداز لندنی و سعودی است.

قورزایی تاکید کرد: قشر شریف کارگری و کارفرمایی با وجود سختی‌ها و مشکلات همواره متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.
وی اظهارداشت: کارگران نقش ارزنده‌ای از دیرباز در تمام عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته و دارند و تشکل‌ها و کانون‌های فعال در این حوزه می‌بایست برای مقابله با عملیات روانی دشمن با آموزش و اطلاع رسانی روشنگری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.