سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۷۶ درصدی سرقت تجهیزات شبکه برق در کردستان

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق کردستان از کاهش ۷۶ درصدی سرقت تجهیزات شبکه برق طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

محمد منتظری در جلسه کمیته پیشگیری از سرقت تجهیزات و انرژی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و اتخاذ تدابیر عملی و اجرایی و همچنین برگزاری نشست‌ها و پیگیری مصوبات در سطح شرکت، آمار سرقت تجهیزات شبکه در استان روندی نزولی به خود گرفته است.

او افزود: برقراری گشت‌های مشترک، برگزاری جلسات تفاهمی با شورا‌ها و معتمدین محلی در مناطق آلوده، جوشکاری پایه‌های ترانس ها، شناسایی انشعابات غیرمجاز، واگذاری انشعابات غیردائم با هدف کاهش سرقت انرژی و نصب دستگاه‌های ضدسرقت روی ترانس‌ها از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه در سطح استان است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه بیشترین سرقت صورت گرفته با تعداد ۱۲۶ مورد در خردادماه سال جاری بوده است، افزود: امور برق جنوب شهرستان سنندج با ۹۸ مورد سرقت و شهرستان سروآباد با ۷ مورد سرقت به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد سرقت‌های صورت گرفته در استان را دارا می‌باشند.

 منتظری گفت: در مجموع طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۴۶ مورد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کردستان به وقوع پیوسته که این آمار از فروردین ماه تا شهریور امسال ۷۶ درصد و نسبت به ۶ ماهه نخست سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.