سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای هزار تن آسفالت در خیابان‌ها و معابر اردبیل

شهردار اردبیل با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ هزار تن آسفالت در خیابان‌ها و معابر اردبیل اجرا شد، گفت: این رقم در سال جاری تاکنون به ۶۰ هزار تن رسیده است.

محمود صفری گفت: در حالی که سال گذشته ۴۰ هزار تن عملیات آسفالت‌ریزی در شهر اردبیل اجرا شده بود، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها و کوچه‌های اردبیل انجام شده است.

شهردار اردبیل با تشریح اقدامات عمرانی امسال اردبیل با بیان اینکه امور مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز از اولویت‌های شهرداری است، از برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز اردبیل خبر داد و افزود: در این راستا باغ شریعت در مساحت هشت هکتار تملک شده و به تفرجگاه عمومی تبدیل خواهد شد. علاوه بر این ۶ هکتار بوستان در محله میراشرف، ۱۰ هکتار پارک در شورابیل احداث می‌شود.

صفری همچنین از برنامه ریزی برای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در قالب طرح هوشمند سازی تاکسی‌ها با کارت الکترونیک کرایه تاکسی را پرداخت کنند و این برنامه بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده با اتحادیه تاکسی‌رانی امسال عملیاتی خواهد شد.

شهردار اردبیل تکمیل پروژه‌های عمرانی اردبیل را یادآور شد و گفت: پارک محله‌ای پشت میدان ابن سینا، ایجاد فضای سبز در قسمت صخره‌ای شهرک ساحلی، تکمیل و تجهیز پارک شهرک اداری، آسفالت ریزی قسمت‌های باقیمانده شهرک ساحلی از جمله طرح‌های در دست اجرا است.

صفری با اشاره به افزایش سرعت عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی با توجه به نزدیکی شروع فصل زمستان و همچنین رفع مشکلات منطقه افزود: اتمام پل قدس و پل جام جم، مراحل نهایی تکمیل پل نیایش، تعیین تکلیف پروژه مشارکتی دکو سنتز، مرکز کنترل ترافیک، تداوم عملیات بستر سازی بالیقلی‌چای، بازگردانی املاک متعلق به شهرداری به مجموعه، اتمام مراحل طرح انتقال آهن‌فروشان از جمله طرح‌های اجرا شده در اردبیل است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.