سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات آتش‌نشانان پهلوان در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور یک سری مسابقه با عنوان آتش‌نشان پهلوان با شرکت ۱۰ تیم و ۱۵۰ نفر شرکت کننده در اصفهان برگزار شد.

ابراهیم مطلبی  اظهار کرد: با ایده و تلاش ورزشکاران این سازمان و ساخت تجهیزات لازم که همگی نماد‌های آتش‌نشانی هستند برای اولین بار یک سری مسابقه با عنوان آتش‌نشان پهلوان یا قوی‌ترین مردان آتش‌نشان در سطح شهر اصفهان برگزار شد که با استقبال خوب آتش‌نشانان همراه شد.

او افزود: در قدم دوم و پس از موفقیت در برگزاری مرحله اول در شهر اصفهان، برای اولین بار اقدام به برگزاری وسیع‌تر این رویداد در سطح استان کردیم که در مهر ماه سال جاری با حضور ۱۵۰ نفر آتش‌نشان از شهرستان‌های استان اصفهان این تورنومنت برگزار شد.

مطلبی بیان کرد: امیدوارم با هماهنگی‌هایی که در آینده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خواهیم داشت، بتوانیم این مسابقات را در سطح کشور نیز برگزار کنیم تا علاوه بر بالا بردن توان عملیاتی پرسنل، روحیه، همدلی و نشاط را برای همکاران آتش‌نشانان در کل کشور به ارمغان آوریم.

مسئول امور ورزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ مهرماه سال جاری یک سری مسابقه با عنوان آتش‌نشان پهلوان به میزبانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برگزار شد.

او ادامه داد: این مسابقات که با همت واحد ورزش معاونت آموزش و پیشگیری سازمان با شرکت ۱۰ تیم و ۱۵۰ نفر شرکت کننده و سطح فنی بسیار بالا برای اولین بار در کشور برگزار شد.

نصر بیان کرد: در این دو روز رقابت سالم و بدون حاشیه، شرکت‌کنندگان با شور و نشاط و انگیزه بسیار زیاد با همدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم پر قدرت میزبان (آتش‌نشانی اصفهان) به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

مسئول امور ورزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد:تیم‌های آتش‌نشانی گلپایگان و آتش‌نشانی نجف‌آباد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و در این مسابقات آتش‌نشانی‌های شاهین شهر، بهارستان، فولادشهر، دولت آباد، درچه و مبارکه نیز شرکت داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.