سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعبداللهیان: تاریخ مصرف رفتاردوگانه در دیپلماسی به سر آمده است

وزیر امور خارجه ایران در جمع ایرانیان مقیم ارمنستان خطاب به آمریکایی‌ها گفت که تاریخ مصرف رفتاردوگانه در عرصه دیپلماسی به سر آمده است.

 «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه امروز (شنبه) در جمع ایرانیان مقیم ارمنستان، دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران و همچنین مسئولان نهاد‌های ایرانی مستقر در محل مدرسه شهید فهمیده ایرانیان در ایروان طی سخنانی گفت: روابط ایران و ارمنستان رو به رشد است در تلاشیم منازعه دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان خاتمه یابد و منطقه قفقاز روی آرامش ببیند و نیرو‌های خارجی هیچ مداخله‌ای در مسائل منطقه نکنند.

وزیر خارجه بر تلاش برای گسترش مناسبات ایران و ارمنستان تاکید کرد و افزود: جمعیت ایرانیان خارج از کشور برای ما یک سرمایه هستند.

وی افزود: تعجب نمی‌کنم آمریکایی‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند و به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنند. اجازه نمی‌هیم آمریکا با برخی اظهارنظرات به اغتشاش و آشوب در ایران دامن بزند. رفتار دوگانه آمریکا برای ما جدید نیست.

وزیر خارجه خطاب به آمریکایی‌ها گفت: تاریخ مصرف رفتار دوگانه در عرصه دیپلماسی به سر آمده است.

وی همچنین گفت: هیچ سلاحی به طرف روسی نداده و نخواهیم داد که در جنگ اوکراین استفاده کند.

وی همچنین به اغتشاشات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: جای تعجب است که فوت یک دختر ایرانی تا به این حد این دولت‌ها را متاثر کرده باشد. در ایران افراد مسلح با سلاح‌های غیر سازماندهی شده وارد جمعیت شدند و به مردم حمله کردند.

وزیر خارجه گفت: ایران اجازه نخواهد داد یک کانال تلویزیونی با پول یک کشور در ایران التهاب ایجاد کند.

 

 

برچسب ها: سیاست خارجی ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
چرا همون یک کشور که همه میدونن تلویزیون وابسته به عربستان هست رو تنبیه نمیکنید؟ تا کی؟ فقط میگین تو کاخ شیشه ای نشستین و از دور تهدید میکنید. راه تنفسش رو ببندید. اونم بچه های مقاومت یمن خوب بلد هستن.‌
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
عجب
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
اگررفتارآمریکا دوگانه است،،، پس چرا زیر میزمذاکره نمی زنید؟!
ناشناس
۲۲:۲۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
مردم رو بدبخت کردید پدر مردم رو در آوردید چقدر حرف الکی میزنید
ناشناس
۲۲:۱۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
فعلا که هر روز داره التهاب بیشتر میشه. دیگه وقت این وعده ها تموم شده لطفا عمل کنید
ناشناس
۲۱:۳۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
ما مسلمانیم و دروغ در اسلام مذموم و کلید تمام بدیهاست اگر که واقعا" ما پهپاد به روسیه دادیم نباید فروش آنرا تکذیب کنیم و به قولی " هدف وسیله را توجیه نمیکند " پس با وسیله دروغ نباید اهداف خود را به پیش ببریم
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
اون موقعیکه برای خود شیرینی تجاوز پوتین به اوکراین را تایید میکردید که اکه شما جنگ نمی‌کردین اونا میکردن اون موقع که تو دنیا رسوا حاضر نشدین روس‌ها را محکوم کنید زمینه را برای این موضع و شم و تردید جهان به شما و دروغ های زیادی که تاکنون به مردم خود و دنیا داده اید کسی حرف تون باور نمیکنه.
ناشناس
۲۱:۱۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
ببین کی این حرفارو میزنه...
ناشناس
۱۹:۱۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
چرا من انقدر بشددت از شما خوشم نمیاد؟؟؟