سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات گازرسانی به ۵۳۰ هزار مشترک در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات گازرسانی به ۵۳۰ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان خبر داد.

میرسعید سید متین از اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات گازرسانی به ۵۳۰ هزار مشترک و آمادگی کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی جهت عبور از فصول سرد سال خبر داد و مصرف‌کنندگان را به صرفه‌جویی و پیوستن به پویش یک درجه دمای کمتر فراخواند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: مشترکان گاز طبیعی در استان با کاستن یک درجه از دمای محیط زندگی، استفاده از پرده‌های ضخیم، پوشیدن لباس گرم در منازل و محیط کار و رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد علاوه بر جلوگیری از قطع جریان گاز، شرکت گاز استان را در ارایه خدمات در نقاط دور افتاده یاری کنند.

متین افزود: طی سال گذشته نزدیک به سه میلیارد متر مکعب گاز در استان مصرف شد و مقدار مصرف در برخی روز‌ها بیش از ۱۱ میلیون متر مکعب بود و این میزان نسبت به سال‌های گذشته با رشد چشمگیری مواجه بود و لازم است همشهریان نسبت به رعایت الگو‌های مصرف، بیشتر توجه کنند.

او ادامه داد: اقدامات شرکت در تامین پایدار گاز طبیعی مشترکان خانگی و صنعتی، بسیار اثربخش بوده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و مقاوم سازی و پایداری شبکه‌های گازرسانی، زمستان امسال را بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به اقدامات شرکت گاز استان اردبیل در خصوص تعمیرات اساسی و به روزرسانی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز اشاره کرد و افزود: در حوزه تعمیرات، برنامه‌های منسجمی را انجام داده ایم و در موارد ضروری به تعمیر و تعویض شیر‌ها و تجهیزات، مقاوم‌سازی تاسیسات گاز، رفع ایرادات و ارتقای ضریب پایداری شبکه‌ها اقدام شده است.

سید متین گفت: در حوزه‌های فنی و امدادی از تمام توان خود جهت حفظ پایداری شبکه‌های گاز بهره می‌گیریم و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف گاز، زمینه‌ساز حفظ تعادل و تأمین پایدار جریان گاز در اقصی نقاط استان خواهد بود.

او اضافه کرد: همکاری مشترکان در مصرف بهینه سوخت سبب رفع محدودیت یا قطعی گاز صنایع از جمله نیروگاه‌ها و جایگاه‌های سی ان جی می‌شود و حوادث مربوط به گاز نیز که در فصول سرد سال افزایش می‌یابد، به طور عمده ناشی از سهل‌انگاری و استفاده ناایمن از تجهیزات است که علاوه بر تاکید به فرهنگ‌سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی، از مشترکان انتظار داریم در استفاده از این نعمت خدادادی، مسائل ایمنی را رعایت و از تجهیزات استاندارد استفاده کنند.

استان سردسیر اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.