سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سود سهام عدالت امسال زودتر واریز می‌شود؟

قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت:اگر شرکت‌ها و مسئولان شرکت‌ها با سپرده گذاری مرکزی همکاری کنند در تلاش هستیم که زودتر سود را به حساب کلیه سهامداران سهام عدالت واریز کنیم.

آقای غلامرضا ابوترابی گفت:در خصوص واریز سود سهام عدالت یک پلن (برنامه) وجود دارد که با توجه به شرکت‌هایی که مجامع خود را در سال ۱۴۰۱ برگزار کرده اند (سود مربوط به سال مالی ۱۴۰۰) بتوانیم سود سهام‌ها را سریع تردریافت، تجمیع و پرداخت کنیم.

او گفت:سال گذشته سپرده گذاری بخش عمده ایی از سود سهام عدالت را به صورت یکجا پرداخت کرد و تنها دو شرکت بودند که وجوه را پرداخت نکردند. سال گذشته عملا بالغ بر ۹۵ درصد سود سهام عدالت را پرداخت کرده ایم و تنها یک بخش جزیی برای آن دو شرکت ماند که بعدا محقق شد.

ابوترابی می‌گوید:برای واریز زود هنگام سود سهام عدالت در تلاش هستیم اگر شرکت‌ها و مسئولان شرکت‌ها با سپرده گذاری مرکزی همکاری کنند در تلاش هستیم که زودتر این وجوه را به حساب کلیه سهامداران سهام عدالت واریز کنیم، اما اگر همکاری لازم انجام نشد عملا سپرده گذاری نمی‌تواند کاری انجام دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
تا دزدها سیر نخورن پولی واسه مردم در کار نیست همش دروغ
بهروز
۱۱:۰۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
همکاری شرکتها
Omid
۰۲:۰۹ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
خندیدم کدوم سهام کدوم عدالت ۸ ساله قراره جاماندگانو بدین پولدارا میگیرن ما بدبختا به خاک سیاه نشستیم کو عدالت کو سهام
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
سهام عدالت واریزکنید
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
این‌‌همه‌ازسهام‌عدالت‌دم‌نزنید‌‌فعلا‌تمام‌قانون واجرائیات‌تمام‌بوی‌نا‌عدالتی‌می‌دهد‌
شهرام اعلم پور
۲۰:۳۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
با سلام مدت 3سال است که سود سهام عدالت من واریز نمی‌شود ،به علت ادغام پنج بانک ،بانک سپه و تغییر شماره شبا توسط بانک سپه،و پیگیری‌های بی نتیجه بوده است لطفاً اقدام نمایید
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
هیچی دیگه سهام رو بخورن یه آب هم روش . بعد اونایی که وضع مالیشون بده و عضو کمیته امداد و بهزیستی هم نیستن هم سهام عدالت ندارن و یکی که ماهی 15 میلیون درآمد داره سهام داره . عدالت یعنی هر چیزی جای خودش نه اینکه به همه یکسان بدی .
م.ص
۰۹:۲۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
خوب است مسئولان وعده توخالی ندهند ، قرار بود شهریور تکلیف سهام عدالت متوفیان مشخص شود ، اما باز محقق نشد ، وعده توخالی بس است ، اقدام لازم است
ندا
۲۱:۰۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
بابا جان مادرتون سودشو زودتر واریز کنید میخوام برم یه پالتو بخرم
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
سلام به خدا پول واریز کنید