سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف زمین‌های فاقد سند در حسن آباد یزد

استاندار در بازدید از محله حسن آباد یزد بر رفع مشکلات این محله تاکید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست با مدیران و معتمدان محله حسن آباد گفت: یکی از بهترین مصوبات این نشست این بود که آن دسته از اراضی که در آن منازل مسکونی ساخته شده و اسناد آن دچار مشکل شده است با توجه به مصوبه دولت می‌توانند به قیمت منطقه‌ای و خیلی نازل مبلغی را پرداخت کنند و اسناد منازل خود را تحویل بگیرند.

فاطمی ضمن بازدید از میدان طلائیه، پروژه نیمه تمام پاسگاه انتظامی، مجموعه گردشگری آسیاب و ورزشگاه شهدای حسن آباد از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این منطقه قرار گرفت.

او به ورودی‌های حسن آباد و مدیریت ترافیک و شلوغی در این منطقه اشاره کرد و افزود: مصوب شد شهرداری اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

استاندار یزد ساماندهی مهاجرین و اتباع را دیگر تصمیمات این نشست عنوان کرد و گفت: یک کارگروه ویژه را جهت ساماندهی مهاجریم شکل دادیم که حسن آباد بعنوان یک منطقه نمونه این طرح در آن اجرا شود و نتایج آن هر شش ماه یک بار به شورای تامین و دفتر پیگیری مصوبات ابلاغ شود تا بتوانیم ساماندهی جدی داشته باشیم.

بالاترین مقام اجرایی استان همچنین در خصوص ساختمان نیمه تمام پاسگاه انتظامی این منطقه افزود: مصوب شد اعتبار آن را کامل بگذاریم تا ان شاالله تا پایان سال شاهد بهره برداری آن باشیم.

فاطمی به موضوع ضایعاتی‌های منطقه حسن آباد هم اشاره کرد و گفت: مصوب شد هم یک شهرک غیردولتی موجود و هم زمینی به شهرداری واگذار شود تا ضمن آماده سازی، شهرداری آن‌ها را بصورت اجاره واگذار کند و مشکلات مردم در این خصوص نیز رفع شود.

رفع مشکلات حوزه فرهنگی، ورزشی و بهداشتی محله حسن آباد نیز از دیگر تصمیمات این نشست بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.