سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با امضای تفاهم نامه همکاری بر افزایش همکاری‌های آموزشی تأکید کردند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: یکی از بهترین اقدامات برای خدمت به محرومان اشتغال زایی است و براساس تفاهم نامه همکاری کشوری، امروز تفاهم نامه همکاری استانی نیز به امضا می‌رسد تا مددجویان با مهارت آموزی اشتغال موفق تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با شناخت از نیاز‌های اموزشی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بستر‌های این آموزش را فراهم خواهیم کرد که در مواردی که به صورت رایگان و در موارد دیگر با هزینه‌ای پائین این خدمات را ارائه خواهیم داد.

حجت الاسلام عرب یادآورشد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای خود را در کنار کمیته امداد می‌داند و تلاش می‌کنیم خدمات متناسب و شایسته‌ای را به نیازمندان ارائه کنیم.

ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان هم گفت : هنر و تلاش کمیته امداد این است که فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه نهادینه کند و انسان‌ها را به سمتی ببرد که در دسته محسنین باشند.

ظاهری افزود: از این رو ما به دنبال جمع کردن پول نیستیم بلکه می‌خواهیم فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود تا اقشار مختلف در این عرصه وارد شده و تکلیف انسانی و دینی خود را انجام دهند.

وی یادآورشد: در زمینه آموزش مهارت، تأکید ما بر ایجاد اشتغال مبتنی بر مهارت است، چراکه اشتغال بدون مهارت به موفق نمی‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.