سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال خانوار‌های مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی با نصب ۵۰۰ سامانه خورشیدی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در راستای توانمند سازی خانوار‌های مددجوی استان و ایجاد اشتغال پایدار تعداد ۵۰۰ سامانه خورشیدی برای مددجویان این نهاد نصب می‌شود.

مجید الهی راد گفت: تفاهم نامه نصب ۵۰۰ سامانه خورشیدی  با هدف ایجاد اشتغال، کمک به معیشت، رفع فقر و توانمند سازی اقتصادی گروه‌ها و اقشار کم برخوردار ساکن در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها با الویت مددجویان تحت حمایت نهاد‌های حمایتی و سایر افراد کم برخوردار اجرا می‌شود.

او گفت: افزایش تولید انرژی برق از منابع تجدید پذیر و پاک و کمک به افزایش تولید ناخالص داخلی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم است.

الهی راد گفت:  قرارداد نصب و اجرای ۱۰۰ سامانه خورشیدی در حال انجام است، که یک نمونه از این سامانه خورشیدی در روستای بندیغمور اجرا شده و ۷۰ پرونده جهت واریز تسهیلات به بانک ارجاع شده و ۳۰ سامانه دیگر هم در حال پیگیری است.

مدیر کل کمیته امداد  گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه ۵ جانبه خانوار‌های نیازمند مددجو به توانمندی رسیده و می‌توانند با فروش برق بخشی از هزینه‌های معیشتی زندگی خود را تامین کنند.

این تفاهم نامه ۵ جانبه بین کمیته امدادامام خمینی (ره)، استانداری خراسان شمالی، شرکت برق، بسیج سازندگی سپاه و بهزیستی منعقد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.