سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۲ بیمار ایلامی توسط پزشکان موسسه محکم رایگان جراحی شدند

مدیر اجرایی موسسه محکم شعبه استان ایلام گفت: افزون بر ۲۰۰ نفر از بیماران با ناهنجاری‌های مادرزادی در طول سه روز استقرار تیم پزشکی موسسه محکم (حمایت از کودکان و بیماران با ناهنجاری‌های مادرزادی) ویزیت شدند که ۴۲ نفر جراحی شدند.

دکتر جمیل صادقی فر مدیر اجرایی موسسه محکم شعبه استان ایلام گفت: از مجموع ۸۰ نفر از این افرادی که نیازمند عمل جراحی بودند برای ۴۲ عمل جراحی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین ۱۱ نفر از این بیماران با توجه به نوع عملشان، در مدت یک ماه آینده برای عمل جراحی به تهران معرفی و با هزینه موسسه محکم جراحی می‌شوند.

صادقی فر ادامه داد: سایر بیماران نیازمند عمل جراحی که در این سفر موسسه به دلایلی، چون ابتلا به سرماخوردگی، کرونا، طولانی بودن عمل و عوامل دیگر، شرایط عمل نداشتند به دور بعد سفر تیم محکم موکول شد.

وی یادآور شد: به طور قطع در دور بعدی سفر تیم پزشکی موسسه محکم علاوه بر این ببماران پشت نوبت عمل، بیماران جدید دیگری با ناهنجاری‌های قطعی مادرزادی به این فهرست اضافه خواهد شد.

صادقی فر تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با فراهم ساختن بستر‌های لازم و مورد نیاز برای این تیم، زمینه حضور آن‌ها در استان فراهم کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.