سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان :

فتنه اخیر کشور بر اساس برنامه ریزی بود

حجت الاسلام غبیشاوی گفت : دشمن برای راه اندازی فتنه اخیر در کشور برنامه ریزی کرده بود.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان از طریق جنگ شناختی و با برنامه ریزی حساب شده به این فتنه اخیر کشور ورود و آنرا از طریق فضای مجازی آغاز کرد.

او تاکید کرد  جنگ شناختی یعنی حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد و این حربه و سلاح دشمن در فتنه اخیر کشور بود و در نظام ایران اسلامی امنیت برای همه مهم است و حاکمیت در این زمینه با کسی تسامح ندارد.

امام جمعه آبادان با تاکید بر مسئولیت مهم و سنگین مراکز فرهنگی – آموزشی به ویژه آموزش و پرورش گفت: کودکان و نوجوانان حداقل روزانه ۶ساعت در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند که باید به درستی توسط معلمان و مربیان توجیه شوند؛ البته نباید نقش خانواده را در این زمینه فراموش کرد بلکه خانواده‌ها باید کاری کنند تا فرزندشان مسائل را به طور شفاف ببیند و تحلیل کند.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه به روز صادرات اشاره کرد و افزود: چیزی که سبب می‌شود اقتصاد یک کشور رونق داشته باشد و پیشرفت کند واردات به تنهایی نیست بلکه صادرات هم باید باشد؛ بنابراین تا حد ممکن باید صادرات کشور تقویت و بیشتر شود و آن صادرات غیر نفتی است.

او با اشاره به آغاز به کار ۳ مزرعه پژوهشی پرورش ماهی در آبادان طی روز گذشته گفت : توسعه مزارع آبزیان در شهر‌های آبادان و خرمشهر در دستور کار قرار گرفته است، اما باید صادرات شیلات به کشور‌های همسایه مثل عراق تسهیل و تسریع شود تا منجر به توسعه اقتصادی و پایین آمدن نرخ بیکاری در آبادان شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.