سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

دشمنان در صدد تفرقه افکنی بین مردم هستند

امام جمعه مهاباد گفت: دشمنان که در اجرای نقشه‌های شوم خود علیه ایران اسلامی به موفقیت نرسیدند اکنون در صدد ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم هستند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: دشمنان تلاش‌های زیادی برای ضربه زدن به امنیت و آرامش کشورمان انجام دادند و اکنون که در این نقشه‌ها ناکام، ناموفق و مایوس شدند، می‌خواهند بین اقشار مختلف مردم تفرقه ایجاد و صفوف متحد ملت را بر هم بزنند.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند بین بازاریان، معلمان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان و روحانیون در فضای مجازی و حقیقی اختلاف افکنی کنند، تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه مهاباد گفت: یکی از اهداف امروز دشمن رخنه در بین دانش آموزان بویژه دختران این است که با نا امن جلوه دادن جامعه و مدارس آنان از ادامه تحصیل علم و دانش باز دارند، چون جامعه‌ای که مادران آینده آن بیسواد باشد، راحت‌تر در دامن توطئه‌های دشمنان گرفتار می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند در فضای مجازی برخی شخصیت‌های اجتماعی را تخریب کنند و در این راه به مدیران مدارس و دانشگاه‌ها اهانت می‌شود، اما مردم ما خوب می‌دانند که این اتهامات نادرست و تنها بخشی از نقشه دشمن است.

ماموستا امامی با انتقاد از عدم برخورد با کسانی که در فضای مجازی به دیگران اتهام و تهمت ناروا می‌زنند، افزود: اگر برخورد‌های جدی و قانونی با این افراد صورت نگیرد، جسارت‌های آنان بیشتر شده و در آینده حریم‌ها و خطوط قرمز جامعه را هدف قرار می‌دهند.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: پیامبر اسلامی (ص) در راه گسترش دین اسلام مورد آزار و اذیت زیادی قرار گرفتند، اما هرگز از رسالت خود دست برنداشته و کفار را با نرمش و خونسردی به دین اسلام دعوت می‌کردند.

ماموستا امامی تاکید کرد: در جریان فتح مکه و پیروزی مسلمانان بر کفار، پیامبر اسلام (ص) تمام آنان را به مورد عفو و بخشش قرار داد و همین امر باعث گرویدن آنان به دین اسلام و حتی شهادت در راه این دین آسمانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.