سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه سفارت کشورمان در جمهوری آذربایجان:

رزمایش نیرو‌های مسلح ایران در منطقه شمالغرب طبق تقویم فعالیت‌های سالانه انجام می‌گیرد

سفارت کشورمان در جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمایش و تمرینات نیرو‌های مسلح در منطقه شمالغرب طبق تقویم فعالیت‌های سالانه انجام می‌گیرد.

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای با اشاره به برگزاری رزمایش نیرو‌های مسلح کشورمان در شمال غرب کشور نوشت: رزمایش و تمرینات نیرو‌های مسلح ایران در منطقه شمالغرب (که اخیراً در مرز با ارمنستان آغاز شده است)، مبتنی بر تمرینات دوره‌ای و تقویم فعالیت‌های سالانه نیرو‌های مسلح انجام می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به نگاه دوستانه و برادرانه ایران به جمهوری آذربایجان، علاوه بر یادداشت رسمی که قبل از رزمایش به طرف آذری منتقل و اعلام شده، در گفتگوی سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با ژنرال ذاکر حسن اف، وزیر دفاع آذربایجان، پیشنهاد‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری این رزمایش ها، ارائه شده که تحقق آن در حال پیگیری است.

در این بیانیه تصریح شده که روابط دو کشور دوست و برادر با تبلیغات وسیع دشمنان همواره مورد هدف قرار گرفته، ولی هوشیاری رهبران دو کشور، مانع از تحقق اهداف آن‌ها شده است.

از اواسط هفته جاری رزمایش نیرو‌های مسلح کشورمان در منطقه شمال غربی را شاهد بودیم که یکی از محور‌های آن عبور از رودخانه ارس بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
آقا الهام اجازه رزمایش میخوام !!!
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
اونها هم ایا از ایران اجازه گرفتن تو دریا خزر با ترکیه و پاکستان رزمایش انجام دادن ؟
یا فقط ایران بدون اجازه الهام آب هم نمیخوره ؟!