سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلا تکلیفی کشتی تهران

با پایان دوران سرپرستی محمدابراهیم امامی به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان تهران، مجمع انتخاباتی این هیئت هنوز برگزار نشده است.

اواخر خرداد ماه بود که عبدالله عزیزی رئیس پیشین هیئت کشتی استان تهران برکنار شد و محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی جای او را به عنوان سرپرست گرفت. همین موضوع باعث شد عزیزی با مراجعه به مراجع قضایی عزلش را بدون تشکیل مجمع غیرقانونی بداند و این درحالی است که اداره کل ورزش استان و فدراسیون هم مدعی هستند که این حکم با استناد به قسمت ج، بند ۲، ماده ۱۴ آئین‌نامه نحوه فعالیت هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی صادر شده است.

علی ایحال با توجه به اینکه دوره سرپرستی محمد ابراهیم امامی در هیئت کشتی تهران فردا (شنبه) بعد از ۴ ماه به پایان می‌رسد، هنوز اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات و حتی آغاز ثبت‌نام کاندیدا‌های ریاست انجام نشده است و با این شرایط باید منتظر تمدید حکم سرپرستی امامی در هیئت تهران باشیم. 

در همین راستا نیز اهالی کشتی اعتقاد دارند حواشی و بلا تکلیفی بوجود آمده به سود کشتی تهران نخواهد بود و متولیان کشتی باید با برگزاری هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی تکلیف فردی که قرار است روی صندلی ریاست هیئت کشتی پایتخت بنشیند را روشن کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.