سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای ۴۱۹ فقره وام ازدواج و فرزندآوری توسط بانک توسعه تعاون

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد از اعطای ۴۱۹ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان در استان خبر داد.

مهدی منتظری به اعطای ۴۱۹ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به مبلغ ۳۲۷ میلیارد ریال توسط بانک توسعه تعاون به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۲۳۹ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲۴۸ میلیارد ریال در سطح استان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به همه زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها از یکم فروردین ماه ۱۳۹۷ است و تاکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده اند، پرداخت می‌شود، افزود: برای هر یک از زوج‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با دوره باز پرداخت ۱۰ ساله اعطا خواهد شد.

به گفته منتظری؛ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج امسال برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۱ سال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این بانک توسعه با هدف اجرای ماده (۱۰) "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعطای تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: در نیمه نخست امسال ۱۸۲ فقره پرونده فرزند آوری با مبلغ ۷۹ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: سقف تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماه، فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۴۸ ماه، فرزند سوم ۶۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۶۰ ماه، فرزند چهارم ۸۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۷۲ ماه و فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال و با بازپرداخت ۸۴ ماه در نظر گرفته شده است.

منتظری اضافه کرد: تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با ۶ ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می‌شود و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، با دریافت یک ضامن معتبر در قبال همه وثایق و تضامین مجاز (اعم از سفته یا قرارداد لازم الاجرا) و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، به تشخیص مراجع تصویب اعتبار پرداخت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.