سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل در سوخت‌رسانی زمستانی فارس با استفاده از شبکه حمل ونقل

رئیس واحد حمل ونقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: برای سوخت رسانی مطلوبتر و افزایش توان شبکه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان ۱۵۰ نفتکش جدید جذب وپذیرش شدند.

محسن محمدی از آمادگی و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه حمل ونقل فرآورده‌های استان برای سوخت رسانی زمستانی خبرداد و گفت: حدود هزار و ۱۰۰ دستگاه نفتکش در منطقه فعال و وظیفه خطیر تامین وتوزیع سوخت در استان را برعهده دارند.

او با بیان این موضوع که استان فارس فاقد خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی است و سوخت مورد نیاز استان علاوه بر پالایشگاه شیراز از طریق استان‌های همجوار تامین می‌شود، گفت: وجود شبکه حمل ونقل فعال و کارآمد در سطح منطقه، منجر شده است تا تامین سوخت از استان‌های همجوار هرمزگان، اصفهان، بوشهر، یزد و کرمان بدون وقفه انجام پذیرد.

رئیس حمل ونقل منطقه، متوسط پیمایش هر دستگاه نفتکش در یک ماه را حدود چهار هزار کیلومتر بیان و گفت: با توجه به تعداد نفتکش‌ها وحجم پیمایش‌های انجام شده در شش ماهه اول سال جاری حادثه خاصی وجود نداشت و فرآورده‌های موردنیاز بصورت ایمن به مصرف کنندگان تحویل شده است که این نشان از متعهد بودن وکار توام با صداقت شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان نفتکش دارد.

محمدی با قدردانی از همکاری مبادی تامین سوخت فارس گفت: با وجود افزایش حجم مسافرت‌ها (نوروزی، تابستانی واربعین) تامین سوخت مورد نیاز تمامی جایگاه‌های استان در این مدت بدون وفقه و مشکل انجام شد و در حال حاضر تعداد ۲۶ شرکت حمل ونقل وحدود ۱۲۰ شرکت تک پیمان در سطح منطقه فعال و از آمادگی کامل برای ارائه سوخترسانی زمستانی برخودار هستند.

او، تسریع در فرایند تامین وتوزیع فرآورده‌های نفتی بویژه در فصل سرما و افزایش توان حمل ونقل را از اولویت‌های منطقه بیان کرد و گفت: در همین راستا راه‌کار‌های لازم برای پذیرش وجذب نفتکش جدید به شبکه حمل ونقل منطقه صورت گرفته و در شش ماهه گذشته حدود ۱۵۰ نفتکش جذب که پس از طی مراحل قانونی به سیستم حمل ونقل منطقه اضافه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.