سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر ساعت کاری مدارس و ادارات مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه تغییر ساعات آغاز به کار مدارس و ادارات مشهد در مهر ماه امسال با هدف روان‌شدن ترددها و کاهش ترافیک ادامه دارد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه هماهنگی ترافیک این استان گفت: بر این اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ۶.۳۰ دقیقه، مدارس متوسطه ۷ صبح، مدارس ابتدایی از ساعت ۷.۳۰ دقیقه و ادارات ۸ صبح اعلام شده است.

او افزود: ساعات آغاز به کار مدارس و ادارات در مشهد به منظور حل مشکل ترافیک شهر در مهرماه تغییر کرد، ولی شاهد عدم اجرای صحیح آن در برخی از مدارس و ادارات هستیم که این اقدام خدمات رسانی به مردم را با مشکل مواجه می‌کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس لازم است تا با تشکیل گروه نظارتی، بر رفتار مدارس به خصوص مدارس غیر انتفاعی و اداراتی که از این قانون سرپیچی کرده اند، نظارت بیشتری صورت گیرد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، اجرای این تغییر باعث کاهش ترافیک در سطح معابر شهر مشهد شده است و بنابراین طرح تغییر ساعات کاری همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه‌ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، لازم است تا ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز مد نظر قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت باید تجربه به دست آمده به دقت مورد کارشناسی قرار گیرد تا ضمن رفع مشکلات بتوانیم شاهد رفت و آمد بدون دغدغه در سطح کلانشهر مشهد باشیم.

ساعت کاری مدارس و ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهرماه به مدت یک ماه با هدف کاهش بار ترافیک تغییر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.