سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های جدید گردشگری برای سفر دوم رئیس‌جمهور به قم تعریف شود

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم بر برنامه ریزی درخصوص تعریف طرح‌های جدید حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای سفر دوم رئیس جمهور به قم تاکید کرد.

 ابوالقاسم مقیمی با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ضمن بررسی موضوع‌های مرتبط با گردشگری، صنایع‌دستی و آثار تاریخی استان بر لزوم سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه‌تمام میراثی تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده از دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان باید به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، عنوان کرد: در این راستا طرح‌های نیمه‌تمام بافت تاریخی در دستور کار قرار گیرد.

مقیمی بر پیش‌بینی و آمادگی لازم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه میراث و تاریخی تأکید کرد و اقدام مؤثر در زمینه احیای بافت‌های تاریخی را خواستار شد.

در این جلسه ضمن سرکشی به اداره کل میراث فرهنگی و بررسی مشکلات این مجموعه، مدیرکل میراث فرهنگی و معاونت‌های این اداره کل ضمن ارائه عملکرد یک‌ساله، به بیان گزارشی از اقدام‌ها و پیشرفت‌های اداره کل و ارائه برنامه‌های آتی پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.