سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن هفته ملی کودک در کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار

جشن هفته ملی کودک با حضور قصه‌گوی بومی برتر کشوری، اعضای فعال کودک و جمعی دیگر از علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار گفت: جشن هفته ملی کودک با حضور فروزنده طاووسی، قصه‌گوی بومی برتر کشوری، اعضای فعال کودک و دیگر علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان بهار برگزار شد.

سپیده صاحبی می‌گوید: طاووسی در این نشست با قصه‌ای مبتنی بر کتاب «آدم کوچولوی گرسنه» کودکان را با تلاش، کوشش و همکاری جهت دست یافتن به اهداف فردی و اجتماعی خود آشنا کرد. در ادامه این بخش، کودکان از قصه‌ای که شنیده بودند نقاشی کشیدند و به برترین‌ها نیز جوایزی اهداء شد.

جشن هفته کودک با شعر خوانی و بازدید مهد‌های کودک و آشنایی کودکان با بخش‌های مختلف کتابخانه خصوصا بخش کودک ادامه یافت و در پایان از اعضای کودکان فعال کتابخانه تقدیر و هدیه‌ای به رسم یاد بود به شرکت کنندگان تقدیم شد.

او در خصوص ترویج کتابخوانی برای کودکان گفت: توجه به کودکان و دوره زندگی آن‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین دوره‌های زیست آنها، توجه به نیاز‌های فرهنگی و اجتماعی آنان و کمک به شکل‌گیری خاطره‌هایی زیبا و پرشور برای کودکان از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در کتابخانه عمومی شهید باهنر بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.