سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارات وارده به منابع طبیعی بر اثر طرح نیمه تمام راه آهن مبارکه _ سفیددشت جبران می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن بازدید از طرح راه آهن مبارکه - سفید دشت نسبت به جبران و رفع خسارات وارد شده به منابع طبیعی و مردم تاکید کرد.

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از طرح خط راه آهن مبارکه - سفیددشت بازدید و بیان کرد: روند اجرایی این پروژه که از سال‌های قبل انجام شده با چالش مواجه و مطالعاتی که بایستی از قبل انجام می‌شد مسیر صحیح خود را طی نکرده است؛ در نتیجه مشکلاتی برای مردم دو شهرستان لنجان و مبارکه ایجاد و متاسفانه خسارت‌هایی به منابع طبیعی وارد شده است.

 با اشاره به اینکه باتوجه به اهمیت موضوع از ماه‌ها قبل این طرح در استان دنبال و جلسات مکرری در شورای فنی استان برگزار شده است، ادامه داد: در راستای جلسات گذشته و بازدیدی که امروز صورت گرفت مقرر شد مشاور برخوردار از صلاحیت توسط شرکت زیرساخت در این حوزه معرفی شود و در کوتاهترین زمان ممکن خساراتی که به آبخوان‌ها وارد شده احصا و راهکار‌های کارشناسی شده برای جبران مشکلات پیش آمده، ارائه گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین مقرر شد؛ خسارت‌هایی که به منابع طبیعی وارد شده توسط فرمانداران دو شهرستان لنجان و مبارکه احصا و طی یک هفته به استان ارجاع شود تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار بگیرند.

زینلیان افزود: باجدیت به دنبال این هستیم تا خساراتی که به مردم شهرستان به ویژه دامداران وارد شده جبران شود. همچنین راهکار‌های کوتاه مدتی از جمله تعبیه استخر‌ها و آبشخور‌هایی برای دام‌ها در نظر گرفته شود و راه‌های دسترسی و عبور دام‌ها به مراتع بالادستی که توسط ترانشه‌ها قطع شده نیز در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف گردد تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.