سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان:

بیماران صعب العلاج در چتر حمایتی بیمه سلامت قرار می‌گیرند

حسینی گفت:بیمه سلامت تاکنون تنها بیماران خاص را تحت پوشش بیمه‌ای خود داشته، اما از این پس بیماران صعب العلاج نیز در حمایت بیمه‌ی سلامت قرار می‌گیرند.

حسینی  مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان  گفت: بیمه سلامت تاکنون تنها بیماران خاص از جمله بیماران ام اس،تالاسمی، پیوند کلیه و دیالیزی و هموفیلی را از ۹۰ تا ۱۰۰ درصد تحت پوشش  بیمه ای خود داشته ، اما بیماران صعب العلاج  تحت حمایت خاص بیمه سلامت قرار نداشتند.

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به بیماران صعب العلاج داشته و درصدد است که این افراد را نیز تحت پوشش بیمه ای قرار داده و به آنها ارائه خدمات دهد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا صندوق بیمه بیماران صعب العاج تشکیل شده و به انها خدمات مختلفی از جمله خدمات دارویی و تشخیص و کاردرمانی و فیریوتراپی و حتی ویزیت در منزل را ارائه می دهد.

بنا به گفته محمد حسینی افراد واجد اشرایط می بایست حتما بیمه پایه داشته باشند و بعد از آن با ارائه مدارک به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی می توانند از خدمات مربوطه بهره منده شوند.

وی خاطر نشان کرد: در استان سمنان حدود ۲۲ هزار نفر در سطح استان بیمه رایگان شدند و بنابراین بیمه پایه تقریبا برای همگان وجود دارد.

وی در رابه با تعداد بیماران خاص استان سمنان توضیح داد: در حال حاضر ۴۸۹ بیمار ام اس ،۲۰۷ پیوند کلیه،۵۷ بیمار تالاسی،۳۲ بیمار دیالیزی و ۱۵۰  بیمار هموفیلی در استان سمنان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.