سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضا‌های در اختیار آموزش و پرورش به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود

اجاره فضا‌های در اختیار آموزش و پرورش به بخش غیر دولتی به جای فروش آن‌ها در شورای آموزش و پرورش استان سمنان تصویب شد.

تغییر رویکرد آموزش و پرورش از فروش فضا‌های این اداره کل به اجاره به بخش غیر دولتی با ملاحظات خاص ، پشتیبانی از سرویس های رفت و آمد دانش آموزان روستایی به مدارس و احصای زمین مورد نیاز موسسات خصوصی و غیر انتفاعی از مصوبات جلسه امروز آموزش و پرورش استان بود

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش بر ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها مهارت آموزی دانش آموزان وسرعت بخشی هوشمند سازی مدارس تاکید کرد.

تلاش برای جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آموزش و پرورش و اعطای تسهیلات کم بهره برای کمک به تجهیز مدارس استان از محل تبصره ۱۶ و اجرای هرچه بهتر طرح شهید سلیمانی از موضوعاتی بود در این جلسه مطرح شد.

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت : ساماندهی معلمان مدارس غیر دولتی در قالب بسته استاندارد سازی و توانمند سازی نیروی انسانی در دستور کار است.

وی اختصاص بیمه تکمیلی به معلمان مدارس غیر دولتی را یکی از رویکرد‌های بسته استانداردسازی و توانمندی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که بخشی از این معلمان در دانشگاه تربیت معلم تحصیل نکرده اند و یا نیروی آزاد هستند در حال تنظیم تفاهم نامه‌ای با دانشگاه تربیت معلم هستیم تا معلمان مدارس غیر دولتی گواهی صلاحیت حرفه‌ای بگیرند.

خالقی ثمرین مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز از تحصیل بیش از ۱۴ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در ۱۵۹ مدرسه غیر دولتی استان خبر داد و گفت : سرانه تحصیل هردانش آموز در مدارس غیر دولتی ۳۰ میلیون تومان و در مدارس دولتی ۱۲ میلیون تومان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.