سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۴۲ شرکت تولیدی لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بیش از ۴۲ شرکت در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی تصویری شیراز حضور دارند.

علی فرهادی گفت: ۵۸ درصد شرکت کنندگان غیر بومی هستند و شرکت‌هایی از استان‌های فارس، بوشهر، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران در بیست و سومین دوره این نمایشگاه مشارکت کردند.

او گفت: شرکت‌های حاضر در این رویداد در حوزه لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، انواع اجاق گاز و فر، هود، لباسشویی، سینک، لوازم صوتی و تصویری، جارو برقی، ظروف آشپزخانه و سایر اقلام ضروری زندگی فعالیت دارند.

فرهادی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی در متراژی به مساحت ده هزار متر مربع و با حضور برند‌های معتبر داخلی برگزار می‌شود، گفت: سالن‌های حافظ، سرو و بهار میزبان این نمایشگاه هستند.

او گفت: در این نمایشگاه برخی از بانک‌ها و موسسات قرض الحسنه استان هم حضور دارند تا شهروندان در صورت خرید لوازم خانگی در همین نمایشگاه تسهیلات را در اختیارشان بگذراند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بازدید کنندگان از تاریخ بیست و هفتم تا سی ام مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این عنوان نمایشگاهی می‌توانند بازدید کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.