سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقر و نابرابری آموزشی از آسیب‌های دوران شیوع کرونا

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فقر و نابرابری آموزشی، آسیب روحی و روانی و جاماندن از تحصیل و ضعف در آموزش گروهی، از آسیب‌های شیوع کرونا در طول ۲ سال گذشته بود.

احمد محمودزاده گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری در استان‌ها می‌تواند با فکر، امکانات و قابلیت آحاد مردم و ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی مسیر پیشرفت و تعالی را مهیا سازد.

وی اضافه کرد: تضمین آینده و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی وابسته به آموزش و پرورش است و سند‌های بالادستی و نگاه بلند رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهر تایید این مطلب است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: تربیت سرمایه انسانی از ماموریت‌های آموزش و پرورش است و اگر اعتقاد این باشد که آینده انقلاب اسلامی در لحظه لحظه کلاس‌های درس شکل می‌گیرد، اغراق آمیز نیست.

وی تاکید کرد: ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و پاسخ به پرسش‌های دهه ۸۰ و نودی‌ها باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: فقر و نابرابری آموزشی، آسیب روحی و روانی و جاماندن از تحصیل و ضعف در آموزش گروهی، از آسیب‌های شیوع کرونا در طول ۲ سال گذشته بود.

محمود زاده تاکید کرد: افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش باید با انجام پژوهش‌های کارآمد بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: کیفیت در عدالت تربیتی و آموزش باید مورد توجه باشد و برچیده شدن کلاس‌های کانکسی از جمله راهکار‌های مد نظر در ارتقای کیفیت عدالت آموزشی و تربیتی است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی آموزش و پرورش از راهبرد‌های دولت سیزدهم است و درنظرگرفتن نقش ویژه برای والدین به‌منظور نظارت بر فرآیند تعلیم و تربیت مورد توجه است.

وی با اشاره به سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش، تاکید کرد: برای عملیاتی شدن سند راهبردی آموزشی در چهار یا هشت سال آینده باید تمام دستگاه‌های اجرایی همراه آموزش و پرورش باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
چرانظراتو پخش نمیکنین؟!؟؟!؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
دانش اموزانذتازه شدند مثل معلمانشان که سالهاست در فقر وبی عدالتیند وسالانه حقوق متوسط یک ماه دریافتی معلمین در کشورهلی همیایه دریافت می کند؟!؟!?!
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
فعلا که معلمان بیشتر از دانش اموزان ازفقر وبدبختی ومصیبت وبی عدالتی در پرداخت ها وتمسخر وفریب ودروغ و وعده و وعید بیهوده در رنجند