سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر‌های سنتی در کرمانشاه

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر‌های سنتی در کرمانشاه در دهه اول آبان خبرداد.

امین کوگانی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه، گفت : این نمایشگاه طی روز‌های دوم تا ششم آبان با حضور هنرمندان صنعتگر از سراسر کشور در محل نمایشگاه دائمی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای این نمایشگاه ۱۲۰ تا ۱۳۰ غرفه پیش بینی شده که حدود ۶۰ غرفه آن در اختیار هنرمندان صنعتگر سایر استان‌ها و مابقی در اختیار هنرمندان صنعتگر استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: طبق برنامه در این نمایشگاه برپایی ورکشاپ هم پیش بینی شده که در آن هنرمندان صنعتگر به افراد علاقمند به رشته‌های مختلف آموزش‌های صنایع دستی خواهند داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های صنایع دستی کرمانشاه همواره مورد استقبال مردم و هنرمندان صنعتگر کشور قرار گرفته، عنوان کرد: توسعه و ترویج صنایع دستی، حمایت از افزایش فروش هنرمندان صنعتگر استان، کمک به بازاریابی، تبادل نظر و کسب تجربه در بین هنرمندان صنعتگر کرمانشاه با سایر استان‌های کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

کوگانی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با برپایی ورکشاپ‌ها و آموزش صنایع دستی، خانواده‌ها را نسبت به رشته‌های مختلف صنایع دستی علاقمند کنیم.

وی با تاکید براینکه صنایع دستی یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور است، گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان با در دستور کار قرار دادن برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به دنبال کمک به رونق تولید داخلی و معیشت هنرمندان صنایع دستی استان است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.