سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم درمانی هلال احمر استان مرکزی برای اجرای طرح ملی "نذر آب پنج" عازم کرمان شد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تیم درمانی این جمعیت برای اجرای طرح ملی "نذر آب پنج" شامگاه سه‌شنبه به شهرستان ریگان استان کرمان اعزام شد.

علیرضا شهرجردیسرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تیمی در قالب ۸۰ نفر پزشک فوق تخصص، جراح، دندانپزشک، متخصص داخلی، عفونی، اطفال، قلب و عروق، ارتوپدی، پزشک عمومی، روانشناس، مشاوره، نیرو‌های داوطلب و اعضای جوانان هلال احمر این استان است.

وی بیان کرد: طرح ملی نذر آب پنج، در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر و لوله‌کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم با مشارکت پزشکان داوطلب و خیران و مشارکت خانه‌های هلال استان مرکزی و به منظور ارائه خدمات بشردوستانه، با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم‌برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت به روستا‌ها و ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزشی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان ریگان و روستا‌های مناطق محروم سرزه و توابع سیف الدین اجرا می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه پزشکان اعزامی در این طرح به صورت رایگان خدمات درمانی ارایه می‌دهند، اظهار داشت: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق است که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان و فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرستان ریگان انجام شده است.

شهرجردی گفت: اجرای طرح نیابت و بازدید از خانواده شهدا نیز در این طرح هدفگذاری شده است و در این طرح، استقرار ۱۰۰ دستگاه تانکر سه هزار لیتری به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون ریال، ۸۰۰ سبد معیشتی به ارزش چهار میلیارد ریال، ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار و ۲ هزار عدد اسباب بازی به ارزش یک میلیارد ریال توسط خیران این جمعیت تهیه شده که در مناطق توزیع می‌شود.

۱۲ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

برچسب ها: هلال احمر ، نذر آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.