سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قندی در ماهشهر، شاه‌ماهی صید می‌کند؟!

به چشم برهم زدنی هفته چهارم لیگ دو از راه رسید؛ هفته‌ای که یزدی‌ها از روز نخست نگاه ویژه‌ای به آن داشتند.

تیم محبوب هواداران یزدی، شهیدقندی در هفته چهارم به مصاف تیم شهرداری ماهشهری می‌رود که همیشه جزو تیم‌های قدرتمند لیگ بوده است.

کمتر کارشناس و دنبال کننده بازی‌های لیگ دویی تصور می‌کرد که تا قبل از سوت شروع مسابقه، شهیدقندی بتواند نسبت به شهرداری ماهشهر که جدی‌ترین رقیبش در راه صعود است، اختلاف ۵ امتیازی ایجاد کند؛ ولی قندی با سه برد از سه مسابقه چنین کاری را کرد و به صدر تکیه زد!

تیم ماهشهری البته در این اختلاف امتیاز و البته عقب افتادن از کورس سهم زیادی دارد؛ آن‌ها از ۳ مسابقه یک برد پر زحمت ۱-۰ برابر نیروی‌زمینی، یک تساوی بدون گل مقابل رزکان و یک باخت عجیب ۲-۱به شهدای بابلسر داشته‌اند تا نشان دهند حداقل در این ۳ هفته نشانی از آن تیم مدعی صعود را بالعکس انتظارات ندارند.

البته عملکرد تیم شهرداری نکته مثبتی وجود دارد و آن هم توانایی بازیکنانش در بسته نگاه داشتن دروازه است؛ آرش ملک اولیایی (دروازه‌بان ماهشهر) برای ۲ کلین شیتش باید بیشتر از همه مدیون خادمی، سرمربی تیمش باشد که با تمرکز روی کار‌های دفاعی از ۱۱ مرد منتخبش ۵ دفاع را در ترکیب قرار می‌دهد.

عارف سیفی (بازیکن سابق ویستاتوربین)، کیوان صالحی (بازیکن سابق شهیدقندی)، فرشاد امامی، محمدرضا حمدی‌نژاد (باارزش‌ترین بازیکن تیم) و فریور محبی، مردان معتمد خادمی در خط دفاع هستند.

سرمربی شهرداری که تیمش اولین تیمی بود که تمریناتش را آغاز کرد، در جذب مهره‌های قابل و با کیفیت موفق‌ترین تیم لیگ‌دو بود؛ شاهین محمدی، علی حسامی، رسول سعدی‌نیا، سجاد جوادی و حسن قاسمی بازیکنانی هستند که روزی در لیگ برتر بازی می‌کردند و خادمی به دو هافبک اسبق پدیده مشهد در لیگ برتر را بیش از همه اعتماد دارد و محمدی را قلب و حسامی را مغز تیم می‌داند!

۳ بازیکن دیگر در ترکیب ۳-۲-۵ ماهشهر حسین خلردی، مصطفی علیخانی و حسن نعمتی بودند که با توجه به عدم موفقیت در گلزنی باید منتظر تغییر در خط آتش تیم بندری مقابل یزدی‌ها باشیم؛ خادمی در این بخش هم دست بازی دارد تا جایی که می‌تواند نادر محمد‌نژاد که در شهیدقندی مطرح شد را وارد میدان کند یا حسن قاسمی بازیکن سابق ماشین سازی را در کنار مرصاد فلاح‌نژادی که در شهرداری همدان آقایی می‌کرد را قرار دهد!

البته تیم شهیدقندی که این روز‌ها نزدیک‌ترین نسخه به مدل موفق دهه هشتاد تیم محبوب یزدی‌هاست در صورت کسب امتیاز از میدان ماهشهر خود را مدعی اول صعود معرفی می‌کند، ولی برای دست یافتن به این مهم همانند بازی‌های قبلی نیاز به آرامش و تصمیمات درست کادرفنی، پشتکار و هوش بازیکنان، تمرکز بالا برای فرار از حواشی که قرار است از جانب میزبان به تیم تحمیل شود، را دارد؛ ایمان داریم که شهیدقندی بدون محمود متقی محروم و سجاد عسکری مصدوم هم می‌تواند خطرناک‌تر از شهدای بابلسری باشد که به لایه‌های دفاعی ماهشهر چنگ زد، ولی به شرط‌ها و شروطها! موافقین؟!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.