سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب‌الاجل سه ماهه استاندار قم برای اجرای طرح «پنجره واحد مدیریت زمین»

استاندار قم با بیان اینکه ظرف دوماه دستگاه‌ها لایحه‌های مالکیتی خود در طرح «پنجره واحد مدیریت زمین» را تحویل دهند، عنوان کرد: ارتباط، همراهی و همدلی یکی از اولویت‌ها و الزامات این طرح است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی عصر سه‌شنبه در جلسه پنجره واحد مدیریت زمین که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح «پنجره واحد مدیریت زمین» یک حرکت بزرگ است،گفت: امیدواریم نتایج مدنظر از این طرح نیز حاصل شود.

استاندار قم با بیان اینکه ظرف دوماه دستگاه‌ها لایحه‌های مالکیتی خود را تحویل دهند، عنوان کرد: ارتباط، همراهی و همدلی یکی از اولویت‌ها و الزامات این طرح است.

شاهچراغی ادامه داد: شرط این موضوع این بوده که تنها به موضوع ابلاغات بسنده نکنیم، بلکه هر سازمان و نهادی باجدیت به مسئولیت خود عمل کند.

استاندار قم با اشاره به اینکه اولویت ابتدایی با زمین‌های ملی و کشاورزی است، مطرح کرد: در طول یک دوره سه ماهه در مجموع می‌توانیم این طرح را عملیاتی کنیم.

شاهچراغی با بیان اینکه استان قم خیلی از مشکلاتی، چون استان‌های شمالی را ندارد، بیان کرد: تعدد مراکزی که مجوز صادر می‌کردند موجب شده تا در برخی از روستا‌های استان شاهد بروز مشکلاتی باشیم.

او با اشاره به اینکه نکات فنی این طرح قابل حل است، تصریح کرد: این طرح یک تصمیم ملی و لازم‌الاجرا است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات طرح نیز در طول اجرا شدن برطرف خواهد شد، یادآور شد: برای سفر دوم دولت به قم برای برخی از پیش‌بینی‌هایی که دنبال آن هستیم از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده خواهیم کرد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌ها نیازمندی‌هایی از جنس این طرح داریم، بیان کرد: در یک دوره دوماهه باید نیازمندی‌ها انجام شود و در اختیار مجموعه آی سی تی قرار بگیرد و در ماه سوم اقدامات نهایی آن انجام شود.

استاندار قم گفت: در حوزه فنی اگر نیاز‌هایی از جمله پیگیری از وزارت خانه باشد در مجموعه مدیریت استان حمایت لازم انجام می‌شود.

برچسب ها: استاندار قم ، طرح ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.